14. května 2012

Týden dvacátý sedmý - Vzpomínka

Další týden je za námi a to znamená i nové téma. Posledním tématem byla Lež. Skvěle se toho zhostila [Zlatka] s [Vivienne]. Zlatčinu báseň jsem přečetla jedním dechem a ač to říkám celkem nerada, s celým Vivienniným zamyšlením, jak článek sama nazvala, naprosto souhlasím. V jistých případech může lež prospět oběma stranám...


Tento týden od vás žádám, abyste Vzpomínali. Záleží na vás, zda bude váš hrdina stár či pln mladistvé síly. Budete-li chtít, pošlete klidně i staré dílo či jakýkoli článek, pokud bude k tématu. Stáří článku není nijak limitováno, takže se není čeho bát, nehodím vám kovadlinu na palec u nohy.

Zlatčina báseň...znovu dávám jen část, jak jsem udělala již naposledy...

Králi lhářů

Jak jsou Tvé lži sladké,
když netuším pravdu.
Ale já znám Tvé úmysly břitké,
zbytečně zpíváš mi svou ódu.

Jsi lhářů král,
jen na city jsi mi hrál,
teď však kamenou tvář jsi nasadil,
své lži jsi mi prozradil.

...

9 komentářů:

  1. Tak nějak jsem zapomněla. Na téma týdne se jen básní, že?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: na TT muzes poslat cokoli at uz je to basen, uvaha, povidka ci foto. Pripadam si celkem ochuzena kdyz vidim same basne..

    OdpovědětVymazat
  3. Nakonec jsem se rozhodla, že přispěju trochu starším článkem, je z května minulého roku a byl psán na TT Maturita. Docela se to hodí i tematicky, protože nyní všichni s touto zkouškou dospělosti válčí a já jí už mám pár let za sebou.
    A tak loni vznikl článek "Život z taháku neopíšeš, aneb maturita není brána k životu", kde jsem zavzpomínala na svou maturitu, ale i maturitní ples a výkop.
    http://muj-svet-zdenina.blog.cz/1105/zivot-z-tahaku-neopises-aneb-maturita-neni-brana-k-zivotu
    Tak snad nevadí, že je to starší článek.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Samozřemě, že nevadí, jsem ráda za jakýkoli k tématu

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Teď si připadám trochu podrazácky, když ti sem jednu tlačím, snad to překousneš
    A mimochodem, myslím, že jsi chtěla napsat  "s Vivieniným zamyšlením", ne s Fabianiným ;)http://good-blood.blog.cz/1205/ne-chteli-jsme-zapominat

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: neboj se, překousnu to Jen je mi to občas líto, že vidím málo povídek(když je čtu - i píšu - tak ráda)...hmm...vlastně žádné povídky
    Omlouvám se a díky za opravu..nějak tě mám stále v hlavě už je to opraveno

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Mě vždycky k tématu napadne spíš báseň, a koukám, že hodně lidí to má podobně :)
    Vlastně jsem už dlouho povídku nepsala

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, náhodně jsem našel váš blog a moc se mi líbí váš design. Mám k němu pár otázek jestli by jste byli tak hodní a zodpověděli mi je na můj blog:
    za 1) Jaký program máte na design?
    za 2) Jak jste udělali ten jezdící text?
    za 3) nevíte jak se dává do záhlaví video? :)
    a za 4)Kde čerpáte ty obrázky?:)))
    Děkuji předem :)

    OdpovědětVymazat