21. května 2012

Týden dvacátý osmý - Utopie

Je krátká doba, co jsem psala, že si máte Zavzpomínat a už bych to znovu měnila. Nevím proč, ale některé týdny ubíhají jako voda. I tak mi poslaly svá úžasná díla [Rabe], [Zdenina] a [Fabiana].
Ač se cítím lehce ošizeně díky všem těm básním, které doposud došly, nijak mi to neubírá na skvělém dojmu z nich. Byla bych velmi ráda, kdyby se mi tu objevil odkaz na nějakou povídku nebo i klasický článek, který poslala Zdenina.

Vytáhněme nyní své vzpomínky do myslánek a uvolněme v hlavě místo pro idealistickou myšlenku Utopie. Všichni lidé mají v hlavě nějakou takovouto ideální myšlenku, kde jsou všichni šťastní a prosperují. Na vás teď je, abyste ji vepsali do svého díla a podělili se s námi ostatními.

Připomínám, že nezáleží na tom, jaké příspěvky mi sem nebo na klubový mail (klub.snilku@email.cz) zašlete. Budete-li chtít, můžete zaslat klidně i fotografii, pokud k tématu. Objevily se mi tu i dva obrázky. Nemusíte se bát, že budu kousat nebo trhat hlavy.

Rab(e)ina báseň:

Vzpomínka na léto
Lahev od vína,
slunce zhasíná
a noc začíná.
Slovo, které nezaznělo,
ještě sklenku by to chtělo,
z horka si otíráš čelo.
...
Pro zbytek si dojděte k ní, ke článku připojila i krásnou jarní fotku.

Žádné komentáře:

Okomentovat