23. května 2012

Photo - abstrakt

Ještě než jsem stihla napsat článek o tom, že Photo žije, měla jsem na mailu Metteorwu! Děkuji =)

"Všimla jsem si, že od doby co se klub snílků přesunul zpátky na blog, nějak nepřibývají fotky. Rozhodla jsem se tedy překonat svoji lenost a poslat něco sama. A aby to nebylo jen "vyhrabu nějakou fotku", vybrala jsem tuhle. Nasbírala jsem v jarním období velkou kopu "abstraktních/poloabstraktních snímků", které samostatně obvykle nic moc neřeknou, ale pohromadě může vzniknout zajímavý celek - jak pro koho samozřejmě. Stejně jako všechny ty výplody ani tahle fotka není photoshopově manipulovaná (kdyby si chtěl někdo rýpnout;)), prošla si jenom převodem do čb a kapkou kontrastu. Doufám že se mi v létě po maturách podaří konečně tu kopu zpracovat a udělat video s pěknout písničkou, aby to nebyla taková nuda :))"



***

A pokud chcete taky přispět, tak juk sem!

1 komentář: