2. března 2020

Téma týdne 57 - A všechno je jinak

Hlídači zatím mlčí...




Milí Snílci,

předem se chci omluvit za svůj výpadek minulý týden - sesypalo se na mě neobvykle mnoho povinností a s doprovodem spánkového deficitu už jsem článek napsat nezvládla.
I zařekla jsem se, že tenhle týden to už určitě klapne, byť mám taky hodně co dělat. Už od rána jsem vymýšlela téma a průvodní povídání. Přišla jsem domů, zapnula počítač a...
...zjistila, že mi nefunguje internet.

Můj dopolední nápad pro téma se tak ukázal být velmi příhodným, když jsem se rozhodla nadhodit téma A všechno je jinak.

Jen dneska jsem takový pocit zažila několikrát. Nefunkční internet, zásadní změna cestovních plánů, překvapivé pracovní zvěsti. Nemám to ráda, mám z toho zpravidla pocit, jako by mi někdo podtrhl koberec pod nohama.

Vyprávějte o podobném pocitu.
Nebo o tom, jak sestavená skládačka vypadá úplně jinak, než jste si ji představovali.
Nečetli jste třeba poslední dobou knížku, která obsahovala podobný zvrat?
A právě je období karnevalů, i to nabízí celou řadu námětů...

Jako obvykle, na všechny příspěvky se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte! Odkaz na vaši tvorbu vložte, prosím, k nejnovějšímu Tématu týdne - zajistíte tím, že ho nepřehlédnu.

Mějte se krásně!

Alissa

Žádné komentáře:

Okomentovat