23. března 2020

Téma týdne 60 - Jsem Robinson

Ano, máte pravdu, já si taky nemyslím, že žijeme v pohádkové době.


Milí Snílci,

povídejte, jak se vám daří. Více či méně v karanténě, sociální život přes internet, na sušáku vyvařené roušky...? Jak to máte vy?

Já patřím k povolání, jež i v téhle bláznivé době dochází do práce a potkává lidi, takže vážně netuším, proč mi dneska uprostřed pracovního procesu začalo v hlavě znít Nohavicovo Jsem Robinson, jsem Robinson, jsem Robinson... samota je pustá žlutá pláž.

Ale říkám si, že téma týdne by z toho mohlo být dobré.

Pojďte na to. Jsem Robinson.

Necítíte se teď tak?
Jak se vám na vašem ostrově žije? Kdo je Pátek?
A neměli jste taky problém s Robinsonem na hodinách čtení ve čtvrté třídě?
(Ale vážně, taková napínavá scéna, jde o kejhák, kdo má vydržet čekat, až se přes to spolužáci překoktají?)

Ale jinak, jen tak mezi námi, já spíš než Robinson byla vždycky Robinsonka ;-)

Mějte se krásně a nenechte se semlít

Alissa

2 komentáře: