26. března 2020

Creatio - Ruším soutěž "Kreslení písně"

Dobrý den, milí snílci. Minule jsme trochu zazdili informační čtvrtek. Místo toho jsem zveřejnila obrázek, co přišel na email. Dneska to ale napravíme. Pojďme tedy informovat.

Víte, k čemu jsem se rozhodla? Že zruším soutěž "Kreslení písně". Vlastně to mám v plánu už nějakou dobu, jen nebyla nálada vyhlásit to do éteru. Je vyhlášená od 26. září 2019. Když se nikdo nepřihlásil do teďka, tak už se nepřihlásí nikdy. Asi to není soutěž dostatečně atraktivní. Nyní vás už na ni upozorňovat nebudu.

Takováto situace se dá chápat jako nedokončený projekt. A nedokončené projekty odebírají energii všem, kterých se týkají. Proto je třeba je urychleně dotáhnout do konce, anebo úplně zrušit, když dokončit nejdou.

Někdy v budoucnu na tu píseň něco nakreslím já, abychom za tím mohli udělat úplnou tečku. A také abych ukázala, jak bych to udělala já. Přece nechci vypadat, jako že po vás chci nesplnitelné úkoly.

***

Pokud jste tedy členy Klubu snílků, můžete své výtvory zasílat na email klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište "Creatio", do e-mailu název a popis výtvoru a na konci se prosím podepiš, pokud se tvé blogové jméno nějak výrazně liší od toho e-mailového.

Do komentářů, ale i e-mailem můžete také psát i náměty na hudbu, kterou mám nakreslit. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

Rovněž můžete posílat třeba nějaké opravdu podařené graffiti, pokud nějaké často míjíte na svých cestách či nějakou mandalu, kterou jste vybarvili anebo i předkreslili. Nebo cokoliv jiného, co podle vás souvisí s výtvarnem a byla by škoda to neukázat světu.

Žádné komentáře:

Okomentovat