12. března 2020

Creatio - Z antistresových omalovánek

Dobrý den, milí snílci. Dnes je druhý čtvrtek v měsíci a je tedy čas zveřejnit nějaké mé dílo. Poslední čtyři dny jsem intenzivně vybarvovala antistresové omalovánky. Potřebovala jsem tento obrázek už dodělat. Vždyť už to vybarvuju skoro půl roku. A byl to těžký obrázek. To vám řeknu. Asi mám prostě moc tlusté pastelky, abych zvládla všechny ty lístečky.

Vlastně bych mohla tento článek nazvat "Jak nahoře, tak dole - Jak vlevo, tak vpravo". Ale asi by to bylo moc dlouhé. A také bych tak musela pojmenovat minimálně čtyři nebo pět obrázků. Jsou tak symetrické. Myslím, že se mi nejvíce povedl ten prostředek. Tedy alespoň mě se na to nejlépe kouká.

A co vy? Máte doma také antistresové omalovánky?A jak často v nich vybarvujete? Každý den a nebo jenom jednou za čas, když se potřebujete uklidnit a utřídit si myšlenky? Nebo zastáváte názor, že je to jen ztráta času a nebo moc velká piplačka a tak se do toho nepouštíte?


***

Dále vám musím ještě více připomenout soutěž "Kreslení písně". Ještě pořád se nenašel jediný člověk, který by se zúčastnil. Takže ta soutěž asi bude vyhlášená navěky.

Pokud jste tedy členy Klubu snílků, můžete své výtvory zasílat na email klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište "Creatio",(pokud to bude do soutěže, tak "Creatio - soutěž") do e-mailu název a popis výtvoru a na konci se prosím podepiš, pokud se tvé blogové jméno nějak výrazně liší od toho e-mailového.

Do komentářů, ale i e-mailem můžete také psát i náměty na hudbu, kterou mám nakreslit já.

Rovněž můžete posílat třeba nějaké opravdu podařené graffiti, pokud nějaké často míjíte na svých cestách či nějakou mandalu, kterou jste vybarvili anebo i předkreslili. Nebo cokoliv jiného, co podle vás souvisí s výtvarnem a byla by škoda to neukázat světu.

1 komentář:

  1. Krásná práce. Mě ty malé plošky rychle začnou otravovat...

    OdpovědětVymazat