13. května 2019

Téma týdne 18 - Jenom jdu kolem


K tématu Jenom jedna věc přispěla Raja Luthriela.



Milí Snílci,

mám radost z příspěvků, které se mi na vyhlášená témata scházejí, a ještě větší radost mám z toho, že v každém najdu něco nečekaného. Snažím se vymýšlet témata tak, aby se daly pojmout z různých stran, ale nikdy si nejsem jistá, dokud mi nezačnete posílat svoji tvorbu.
Jsem zvědavá, kam vaši představivost nasměruju dneska.

Na tenhle týden vyhlašuji téma Jenom jdu kolem.

Co se vám právě kmitlo hlavou?
Klíčový svědek v detektivce?
Známí zazvonivší u dveří bez ohlášení, zrovna když jste si po dlouhém dni konečně sedli k zaslouženému hrnku kávy?
Tajný agent, který honem vymýšlí důvod, proč byl právě přistižen na nepravděpodobném místě?
Nebo vaše úvahy bloudí hloub, u nezájmu a neochoty?

Jsem zvědavá na veškeré nápady a interpretace v libovolné formě. Na všechny vaše myšlenky a tvorbu k tématu se těším v komentářích pod článkem nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.

Produktivní týden přeju!

Alissa

1 komentář: