25. srpna 2015

Téma týdne 20 - Nehody a náhody

Kdo se minule zapojil?



Zdravím, Snílci,
téma na tento týden není jen tak lehkomysleně vymyšleno. Však i důvod proč je uveřejněno v úterý a o týden později s tím souvisí. Nehody a náhody jsou nevyzpytatelné. Můžete se jim chtít vyhývat, být na pozoru a stejně mršky proklouznou vaší obranou a je zaděláno na malér. Jelikož jsem ale veselé povahy (většinou), rozhodla jsem se toho využít.

Proto, Snílci, vyhlašuji téma Nehody a náhody.

Můžete to pojmout vážně, vtipně, pomocí povídky, úvahu, básně nebo drabble. Pokud vlastníte nějakou vtipnou fotku nehody (která samozřejmě není vážná, ale spíš úsměvná). Samozřejmě netrvám, aby bylo v příspěvku oboje. Klidně se zaměřte jen na nehody, nebo náhody.

Speciální poděkování patří Zdeňce, která pravidelně přispívá do Tématu týdne - DĚKUJI - (možná budu muset vymyslet nějaké pěkné odměny, co by vás motivovaly, co říkáte?) Také děkuji Vlastě, že se zapojila do minulého tématu. Vážím si toho :)

Probuďte fantazii a užijte si týden! :)



A nyní ukázky z děl Zdeňky a Vlasty


Zdeňka se s tématem poprala vskutnu bravurně. Vzhůru spisovatelé, ostrá pera nabrousit, ať hrdinové přežijí a záporáci zhynou



Pisálek své pero vytáhl,
čeká jej boj nelehký,
záporák ještě nepadl,
osud hrdinů je vrtkavý.
Kdo zachrání snovou říši?

Spisovatel je nápady zavalen,
ostré pero se s mečem střetne,
zbývá mu už jen poslední den,
než fantazie definitivně padne.
Pozvedne krvavou číši?

A příspěvek od Vlasty je kratší, ale úderný


Ostrý hrot pera
vyrývá do papíru
cenné vzpomínky.

Ostré pero se
umí ohánět slovy,
zasáhnout srdce.



4 komentáře:

  1. Ráda bych se taky pravidelně zapojovala, uvidím, že jestli mě něco napadne. Docela by mi vyhovovalo zadávání témat ob týden, ale pravidla se musí respektovat. Jinak Zděnce M. patří můj obdiv, je neuvěřitelně aktivní!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tentokrát mě Múza navštívila. Sice trochu padlá na hlavu, ale co já jí mám co vyčítat. http://sileny.blog.cz/1508/imaginarni-deniky-smolarka

    OdpovědětVymazat
  3. Ehm, tak aktualizace, na téma napsáno. Tedy, vlastně jsem napsala normální článek, kde jsem nehody a náhody zdůraznila... Ale lepší než nic.
    http://vysvobozena.blogspot.cz/2015/08/nemale-radosti-6.html

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:[3]: Děláte mi radost, holky

    OdpovědětVymazat