5. srpna 2015

Photo – Knižní momenty

Photo, přístav pro všechny zasněné fotografy a jejich dílka, je zpět... Kdo vpluje do jeho vod jako první?
Drazí Snílci,
nebojte se, nemáte vidiny z horka. Rozhodla jsem se vrátit jako správkyně Phota. V březnu jsem cítila, že potřebuji změnu, ale zároveň mi bylo líto, že by Photo mělo zmizet v propadlišti dějin i času, a tak jsem zpátky. Mohu jen doufat, že to oceníte a budete posílat své fotografie ve velké míře, jelikož bez vás, členové klubu, by to prostě nešlo.

Připravila jsem pro vás drobné změny i malé překvapení, aby vás Photo ještě více bavilo. Vždyť Snílci jsou kreativní, jen občas poněkud lenošiví, a tak je potřeba jejich fantazii trochu popohánět. Proto jsem se po vzoru Imaginaria rozhodla zahájit sběr určitých bodů a za určitý počet získáte nějakou odměnu. Více se o tom rozepíšu až za týden ve středu, ještě musím doladit detaily. Prozatím to zůstává jako překvapení, tak vydržte.

Photo je tu pro všechny členy klubu, kteří rádi fotografují a zachycují zajímavé momenty kolem sebe. A tato náplň zůstává stále stejná. Máte nějakou zasněnou nebo realistickou fotografii, tak sem s ní. Vůbec se nemusíte stydět, pokud není výborné kvality. Já mám jen mobil a vlastně ani neumím fotit, přesto tu jsem a ráda se s vámi o pár okamžiků podělím.
Tak se nebojte, nekoušu ani netrhám hlavy, a posílejte cokoliv vás napadne na náš klubovém emailu klub.snilku@email.cz, do předmětu piště Photo a k fotografii připojte název s popisem, nezapomeňte se podepsat a přiložit odkaz na blog.

Jedna otázka na týden:
Jakou knihu byste doporučili k vodě nebo letnímu lenošení?
Všechny odpovědi jsou právné, tak se nebojte nabídnout různé knihy... Kdo odpoví, jistě neprohloupí! ;-)


Photo výzvy na téma: Knižní momenty
Jako maličký bonus tu pro vás má další Photo výzvu, což je vlastně focení na zadané téma, tak snad se zapojíte v hojném počtu. Pravidla jsou jednoduchá, prostě jen vyfotíte cokoliv na téma knihy a zašlete libovolný počet fotografií na klubový email klub.snilku@email.cz. V počtu fotek vás nijak neomezuji, můžete poslat jednu, dvě, nebo více.

Věřím, že mezi Snílky je dostatek knihomolů, kteří rádi čtou, tak proč to neukázat. A co si pod tématem "knižní momenty" představit? Váš čtecí koutek, oblíbené knihy nebo třeba ukažte knihovnu, zrovna rozečtenou knihu... Fantazii se meze nekladou.
Tentokrát je výzva pouze na srpen, takže končíme 31. srpna 2015! (Prodlouženo do 30. září!)

Pro malou inspiraci se můžete pokochat mými nedokonalými fotografiemi, snad vás to povzbudí, jelikož se vážně může zapojit kterýkoliv člen Klubu Snílků. Záleží na nápadu, nikoliv na kvalitě.

Mějte se krásně a užívejte si léta.


Ke knize se ideálně hodí čaj a domácí sušenky...


Kocour Whitee má jistě dobrodružné sny...



5 komentářů:

  1. Jéj, perfektná výzva! :) Knihy milujem a knižných fotiek mám tiež celkom dosť. Myslím, že nejaké fotky pošlem. :)

    OdpovědětVymazat
  2. K vodě rozhodně Vodáckého průvodce pro Ofélii neboli Proč bychom se netopili. Ta knížka je kouzelná, lehoučká a rozhodně letní ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já tedy nemám problém u vody číst téměř cokoliv, stejně jako v posteli nebo během ročních období. Ale má-li to tedy být něco tematického, vzala bych k vodě Smrt krásných srnců, samozřejmě nejlépe k Berounce.
    Jinak pokud na to nezapomenu (raději to udělám hned zítra), pošlu nálož fotek do snílkovské zásoby.

    OdpovědětVymazat
  4. Bezvadná výzva musím zaslat fotky taky! :)

    OdpovědětVymazat