2. srpna 2015

Kontrola třicátá druhá

Milí snílci,

léto neléto, na Libere žádná dovolená nepanuje, a tak se samozřejmě pilně kontroluje i nyní. Naopak je té práce ale tolik, že se mi pro dnešní vydání při nejlepší vůli nepodařilo sehnat druhou ruku, a to i když jsem tomu dala ještě pár dní navíc oproti původnímu plánu. Nic se ale nebojte, vševidoucí kapitánka Maglaiz stihla na mé verdikty alespoň hodit oko, takže byť nedošlo na její slovní vyjádření, dnešní Repetitio - zdánlivá one woman show - vychází s jejím požehnáním a souhlasem.

Jak je vidět, mé obavy byly bohužel oprávněné, a zdá se, že opravdu potřebujeme do Repetitia ještě jednu stálou ruku, jinak bohužel nemůžeme zaručit, že se podobná zpoždění nebudou opakovat.

No ale k věci. Dnes si posvítíme obzvlášť na snílky, kteří se nám v Repetitiu neobjevili už hodně dlouho (nebo dokonce vůbec). Aby si jako nemysleli :) A příště si dáme další várku přesně takových.

Chcete-li se v Repetitiu příště vidět taky a slyšet druhý názor, směle se hlaste na klubovém mailu klub.snilku@email.cz nebo přímo tady v komentářích.



1) Aidrien Assagir - aidrien-assagir.blogspot.cz - ANO
M.: Ten blog se mi poměrně líbí. Tmavé designy už se jen tak nevidí, tak je to trochu změna, ale hlavně, že to funguje. Je to pěkně udělané, jen škoda toho možná až moc prostého nadpisu - k takovému designu by se hodilo zdobnější písmo. Navigace jednoduchá a přehledná, byť takové věci jako Kdo jsem bych dala někam výš než jen "mezi řádky". Do povídek a podobných děl se asi nezačtu, takhle podané perexy mě jaksi nezaujmou a nedonutí tu věc otevřít, ale zrovna ten profilový článek jsem pročetla s gustem, ten styl se mi líbil a mělo to šmrnc. Aktivní, tvořivý, autorský blog, který se tu nestydím vidět. Škoda, že se ta aktivita taky nepromítne sem, ale kdo ví, zda si Aidrien ještě pamatuje, že je v nějakém klubu... ANO.

2) Bony - katerinabonyova.blog.cz - ANO
M.: Umlaťte mě za neobjektivnost, ale tenhle blog je mi tak sympatický, že se nestydím pominout tu už čtyřměsíční neaktivitu a prosit za to, abychom si ho tu ještě chvilku nechali. Chodím tam sporadicky, snad jen když je kontrola, nebo když mě tam nějakou shodou náhod pošlou čísi odkazy. Ale kdykoli se tam octnu, tak je mi z těch článků tak milo a příjemno, že tady prostě nemůžu být zlým revizorem. Co třeba tahle kratičká historka o políbené ruce? A nebo tohle zamyšlení? U Bony se mi prostě moc líbí její přístup k životu a jsem všema deseti pro to, abychom ji tu ještě chvilku nechali a třeba tu hranici posunuly. Takový upřímný blog mi v seznamu členů nevadí ani když momentálně spí. A tak bych se na něj zašla podívat za nějakou chvilku znovu a když to bude pořád stejné, no dobrá, tak není zbytí... co vy na to, snílci? U mě ANO.

3) Dragell - in-my-own.blog.cz - ANO
M.: Nevidím absolutně důvod, proč ne. Tvořivý autorský blog plný vlastního kreativního obsahu, příjemná navigace a všechno. Jen mě u takových lidí vždycky o to víc mrzí, že se nám tu moc neobjevují. Kreativců mají naše rubriky nedostatek. ANO.

4) Giornale - giornale.blog.cz - ANO
M.: Ani tady nemám žádný problém. Blog je trochu chmurnějšího ražení, ale každý holt nežije pořád na sluníčku, sebehledavá nejistá období i zlámaná srdce k životu taky patří. Aktivita je trochu na hraně, ale ještě je to v suchu a beztak jsem dnes v hodné náladě. ANO a držím palce, ať se z těch milostných chmurů zdárně vyhrabeš.

M.: Opět se nám někde v překladu ztratilo oznámení o změně adresy, opět jsme si ale včas sami všimli, a tak je možno zakročit a zkontrolovat, zda se nám v Klubu bude líbit i blog nový. A mně se líbí :) Pěkný, přehledný, milý - po dlouhé době nemám pocit, že by se dva diametrálně rozdílné vzory v designu mlátily, naopak se podle mě příjmně doplňují a vytvářejí osobitý celek. Blog má všechno, co má mít, rozumnou autorku i pořádný obsah. Držím palce, ať ten přechod na té návštěnosti až tak cítit není a ať to šlape. Hlavně mysli na to, že bloguješ především pro sebe a pro lidi, co tě chtějí číst. A ti si tě najdou i mimo blog.cz ;) ANO.

Pro dnešek vše, ale směle komentujte - více hlav, více syslů, žeáno ;) Nebo tak ňák to bylo...

Zdraví M.

Žádné komentáře:

Okomentovat