11. ledna 2020

Kontrola sedmdesátá šestá

Nejmilejší snílci,

to máte tak, když revizorovi ujede vlak. Nebo na něj přijde zimní spánek. Nebo prostě úplně normálně nestíhá. Ale nebojte se nic, nezapomněla jsem se úplně a nová kontrola je na světě!

Zajímá vás, kdo ze snílků stále čile přispívá na své blogy, a kdo by potřeboval pošťouchnout? Pojďte se podívat.

Nechť se vám v novém roce daří, co si zamanete, a nechť máte plno krásných nových zážitků.

S pozdraveM.

V minulém díle jste viděli:

1) Illienel - V POŘÁDKU

Krása, jen tak dál.

Dnes si dáme:

1) Daletth - V POŘÁDKU

2) Dragell - V POŘÁDKU

3) Lenny - V POŘÁDKU

4) Polgara - V POŘÁDKU

5) Šárka - V POŘÁDKU

6) Therese - OPATRNĚ

Dlouho spinkáme...

7) Tea - OPATRNĚ

Taky dlouho spinkáme, ale samozřejmě aktivita v klubu je významná polehčující okolnost.

8) Sugr - V POŘÁDKU

Byť to vypadá, že v dohledné době nový článeček nepřibude. Ale na pauzu od blogového života má koneckonců právo
každý a obvzlášť ty předem ohlášené my plně respektujeme.

9) Silica - OPATRNĚ

Další spáč.

10) Pufflie - OPATRNĚ

Taky spáč, a už dlouho. Škoda, obzvlášť po nalákání na pokračování vyprávění, jak to bylo s tím Erasmem!

Celkově to vidím celkem dobře. Není to krása, kolik lidí i do roku 2020 vstupuje směle pokračujíc v osobním blogování, mnohdy i dlouho po odložení puberty, která mu byla kdysi dávno vehementně přikládána za příčinu? Kdepak, na blogery si nějaké prognostiky o vymírání nepřijdou, my se nedáme!
Tak zas někdy!

2 komentáře:

  1. To už bylo 11.ledna A já Vás nepotěším a vím že ani Vy mě nepotěšíte    Já se mooc omlouvám a vím že to není OK, ale ty dny tak letí a já žádný nový článek nenapsala Najednou není o čem psát,momentálně zatím práce a domov,jsem ráda,když se kouknu tady na Principiu,aby mi neuniklo hledání autora a Téma-Týdne a odhlašuju se z blogu Ale tu Principiu mám mooc ráda   

    OdpovědětVymazat
  2. Když ono zatím se nekoná ani žádný koncertík, kde bych nabrala inspiraci a motivaci napsat o dalším hudebním zážitku Doufám a čekám že ted na jaře bude konečně příležitost jít za zábavou a pak o ni třeba konečně i napsat

    OdpovědětVymazat