24. června 2019

Téma týdne 24 - Slunovrat

Bezpečné útočiště zatím nikoho neinspirovalo...


Milí Snílci,

užíváme si teď nejdelších dní v roce - až do prosince se budou jen zkracovat.
(Mimochodem, je tu ještě někdo, kdo se cítí mírně překvapeně faktem, že je v devět večer vidět? Nebo se tak špatně adaptuju jenom já?)
Letní slunovrat je předzvěst prázdnin, nejdelší den v roce, pro řadu lidí čas oslav. Se slunovratem souvisí pohanský svátek Litha i oslavy svatojánské noci.

Pro tento týden vyhlašuji téma Slunovrat.

Můžete se blíž podívat na související svátky nebo na jejich tradice.
Můžete se odrazit od astronomických výkladů.
Můžete se podělit o plány na léto, které se slunovratem začne.
Nebo mi povězte, co jste na slunovrat dělali.
Nebo téma pojměte úplně jinak.

Jako obvykle, těším se na úvahy, příběhy, fotky, obrazy i libovolné další kreativní formy. Odkaz můžete vložit do komentářů pod článkem nebo poslat na klubový mail klub.snilku@email.cz.

Mějte se krásně!

Alissa


PS: Že moje bezpečné útočiště je Společenstvo Prstenu od J. R. R. Tolkiena, to už jsem vám prozradila v minulém článku. Takže dneska vám tu nechám jen fotku nejdůležitějšího vybavení, které jsem nutně musela pořídit do nového bytu ;-)


4 komentáře:


  1. Měla jsem to přichystané s předstihem, ale když jsem na Tvůj článek dneska ráno narazila, říkala jsem si, že je to dobrá trefa

    OdpovědětVymazat
  2. Téma Bezpečné útočiště mě inspirovlao nesmírně, v mnoha ohleech, jen jsem ho zatím kvůli náročné zkoušce ve škole nestihla zpracovat. Ale snad to brzy doženu.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Budu se těšit :)

    OdpovědětVymazat