27. června 2019

Creatio - Vyhlášení výsledků vílí soutěže


A je to konečně tady, milí snílci. Máme výsledky naší soutěže. Vezmu to rychle. Je moc horko a mé kognitivní funkce nefungují na sto procent.
Vlastně oba dva obrázky, co mi přišly, jsou moc pěkné. A výsledky byly, dá se říci, celkem vyrovnané.
Ještě připomínám: Vítězi jsem slíbila pět blufišťáků, ostatním účastníkům tři. Já nevím, jak vy, ale já jsem třeba úplně zapomněla, kolik jsem vám jich vlastně slíbila a musela jsem to dohledávat. :-)

Takže, chvilka napětí...
A vítězem se stává...




...Alissa se svojí rýmovníkovou vílou. Ještě jednou si jí tedy ukážeme. A jestli jste ještě neviděli obrázek od Guizmo, tak se mrkněte SEM.


Tak tedy gratuluji k výhře. A ještě jednou oběma soutěžícím děkuji za účast.

A od příštího týdne zase pojedeme normálně. Takže, pokud jsi členem Klubu snílků a chceš, aby se tvůj obrázek také proslavil, pošli ho na email klub.snilku@email.cz. Do předmětu napiš Creatio, do emailu název a popis výtvoru a na konci se prosím podepiš. Stačí přezdívka, pod kterou tě známe.

3 komentáře: