6. června 2019

Creatio - Info o soutěži + můj výtvor

Tak, milí snílci, do té soutěže, kterou jsem vyhlásila minule, mi bylo posláno jenom jedno dílo. Asi to budu muset prodloužit do příštího týdne nebo na dobu neurčitou. Prostě potřebuju počkat na chvíli, až budete aspoň dva, ale ideálně tři a více. Soutěž, kde se jen jeden soutěžící vlastně není vůbec napínavá.
Takže jen do toho. Pokud byste měli nějaký zbytečný obraz květinové víly či květinového skřítka navíc, neváhejte a posílejte.
A kdybyste měli nějaké jiné, pošlete je mimo soutěž, ať mám co zveřejňovat v časech budoucích.
Email klubu je klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište Creatio. Nějakým způsobem zmiňte, jestli váš výtvor je, nebo není do soutěže a připojte popis obrázku, jako obyčejně. Vždyť už to musíte znát.

A protože není nic, co bych mohla zveřejnit, musím sem něco přidat sama. :-)


Toto jsem namalovala teprve nedávno. Nudila jsem se a mě napadlo provětrat prastaré zpuchřelé vodovky. Na obrázku je zachycen pohled do krajiny skrze zavřené okno. Můžete zde vidět kopce, jehličnatý les a listnatý strom. A hlavně mráčky. V tu chvíli jsem prostě potřebovala ztvárnit něco fialového a zeleného. Víte, co mi dalo za práci trefit jenom tuhle barvu závěsů? A stejně nakonec po naskenování vypadají úplně jinak. Musela jsem to vylepšovat v grafickém programu a je to skoro horší. Ale to už je osud...


3 komentáře:

  1. Mno, do příštího týdne už bych to fakt stihnout měla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano! Přimlouvám se za prodloužení soutěže. Klidně na měsíc! Všechno, co se zde na Klubu snílků vytváří, vyhlašuje a dává do placu pro inspiraci, je super, jenom je na to vždy hrozně krátká doba, když se má něco posílat. Alespoň teda pro mě...soutěž mě velmi láká, takže určitě zkusím něco vytvořit, jen jsem zatím neměla kdy nebo se na to necítila. A díky, že máš s náma trpělivost a že obětavě vytváříš a posíláš svá dílka, i když na to my zrovna "kašlem". Obrázek působí krásně jemně a něžně...líbí se mi kombinace těch hlavních tří světlých barev a myslím, že jsem dlouho neviděla šeříkově fialkovou, která by tak potěšila mé oko a srdce, jako záclonky na Tvém obrázku.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Budu se těšit. [2]: Děkuji za pochvalu mého obrázku. Ani jsem nepředpokládala, že se někomu bude líbit.Vždyť je vlastně nakreslen tak neprofesionálně.
    Jinak na na tvá díla se těším. Vlastně potřebuju mít velkou zásobu, měla co  zveřejňovat, když zrovna nikdo nic posílat nebude.

    OdpovědětVymazat