17. června 2019

Téma týdne 23 - Bezpečné útočiště

K tématu Bílá stránka přispěla Illienel.


Milí Snílci,

sice o sobě říkám, že jsem tulačka, ale zároveň potřebuju vědět, že mám někde své doupě, svoji knihovničku, sešity, pera a zásobu čaje. A hlavně tu jednu konkrétní knížku. Tu, kterou mám na nočním stolku a po které sahám, když jsem unavená, když mi z okolního vesmíru třeští hlava nebo když potřebuju pohádku na dobrou noc.
(Vím, že to může vyznívat lecjak, ale je to Společenstvo Prstenu.)

Tenhle týden se táži formou tématu Bezpečné útočiště.

Ať už je to místo, příběh, píseň, vzpomínka nebo cokoli jiného.
Kam se schováváte vy?
Nebo třeba váš literární hrdina?
Vybaví se vám pod těmi slovy opevněný hrad, dobře ukrytá jeskyně, dobrá knížka nebo vlastní postel?
Nebo něco úplně jiného?

Na všechny vaše myšlenky a tvorbu k tématu se těším v komentářích pod článkem nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.

Krásný týden!

Alissa

2 komentáře: