18. února 2016

Creatio - Probuzení ze zimního spánku

Milí snílci,
možná si někdo matně vzpomínáte, že vám před Vánoci někdo slíbil soutěž. Ano, byla jsem to já. Vyhlásila jsem ji a pak jsem usla zimním spánkem a nikdo o mě nic neslyšel. Naštěstí usnout neznamená zapomenout a proto zde teď a tady vyhlásím vítěze!

Je to tak trochu podvod, protože jsem vám slíbila hlasování, ale tuto radost vám odepřu, mimo jiné také z toho důvodu, že pošťák donesl jen jeden příspěvek. Ostatní se podle jeho slov ztratily ve sněhové bouři.


Ahoj,

tak tady jsou dva mé výtvory do soutěže. Oba jsou malovány tempery na A5. Vánoční kůň a Dívka se stromkem. :-)
Omluv kvalitu, ale je to focené mobilem.
Vím, že bych měla více věřit, ale doufám, že někdo vůbec pozná, co to má být. ;-)

Měj se krásně,
Zdeňka M.



Zdeňce M. tedy jako skutečně bezkonkurenční vítězku této soutěže pošlu tašku se sobíkem.

Vy ostatní se můžete těšit příští týden na úžasného papouška od Moňy.
Také se můžete podělit o svá výtvarná díla. Jejich fotografie posílejte na klubový mail klub.snilku@email.cz.

1 komentář: