25. února 2016

Creatio - Arakanga

Milí snílci,
jistě si vzpomínáte na listopadový článek s úchvatným náhrdelníkem od Moniky Otmili - Rudá kněžka.
Nyní nám opět poslala svou práci, tentokrát je to něco hravého a veselého.


Ahoj,
všimla jsem si trochu stagnující rubriky Creatio a rozhodla se tedy znovu poslat jedno své dílko.
Opět se nejedná o malbu či kresbu v pravém slova smyslu, nýbrž malbu korálky.
Ve výšivce existuje technika, která se nazývá malba jehlou. Díky této časově náročné činnosti lze "malovat" pomocí jehly a nitě, neboť umožňuje stínování a proplynutí jednotlivě zbarvených nití. Už před nějakou dobou jsem si vyzkoušela, že podobného efektu lze docílit i s korálky, a plně jej tedy využila při práci na hyperrealistické broži s názvem Arakanga. Tématem soutěže na Fleru, do nějž byla vytvořena, bylo "Všechno lítá, co má peří." Láska k papouškům byla jasná inspirace. A po několika hodinách za pomocí i těch nejdrobnějších korálků na trhu, jsem už mohla létat ve snech na papoušcích křídlech...
Papoušek je dlouhý až 14,3 centimetrů, což jej činí naprosto nepřehlédnutelným. K jeho výrobě jsem použila celkem 11 barev korálků ve dvou velikostech, jimiž jsem vyšívala na speciální umělou semiš - Alcantaru. Tou je brož ze zadní strany také řádně podšitá a následně opatřená brožovým můstkem s pojistkou.
Jsem zvědavá, jak se bude líbit Snílkům a zda-li mají také rádi papoušky tolik, co já.
S pozdravem
Monica Otmili
http://me-for-all.blog.cz




Zase se nestačím divit, jak může mít někdo takovou trpělivost. Přemýšlím, jak by asi papoušek vypadal připnutý třeba na svetru. Mít ho, den by byl jistě hned veselejší. Alespoň pro mě. Jak působí na vás?

Přiští týden uvidíme rozpolcenou ilustraci od Gury-chan.

Podělte se i vy o něco ze své tvorby. Stačí vyfotit a poslat na klub.snilku@email.cz. Budu se těšit!
Myshoolka

4 komentáře: