8. prosince 2014

Týden sto třicátý šestý - Naděje umírá poslední

Kdo se minule zapojil?

Milé, Snílstvo,
nastal nám další týden, plný nových příležitostí a zážitků. Co se o ně podělit? Zvolila jsem tentokrát téma Naděje umírá poslední - trochu chmurné téma, já vím, ale k momentání situaci celkem sedí. Jediným Snílkem, který pravidelně přispívá, je Tea - tím ti děkuji, a já stále doufám, stále mám naději, že se zapojí i někdo jiný.

Proto téma pojměte jak chcete, beru i kresby, básně povídky, cokoliv, co s tím souvisí. A já budu doufat, že se zájem o Téma týdne trochu zvedne. Klidně mi napište, co byste rádi změnili. Chcete o tématu pravidelně hlasovat v ankete? Není problém, stačí jen říct. Napadá vás ještě něco jiného? Sem s nápady, jsem otevřená čemukoliv :)


A teď už tu máme dílo Tey, na téma Oblíbený rituál


Být měsíc nemocná udělá za své, v polovině nastala krize jménem nuda a začal mě tlačit čas, kdy půjdu do školy a budeme psát opakování z maturitních témat z Ekonomiky a z Účetnictví a tak nezbylo než každé odpoledne u televize s kávičkou a dobrými bebe cereáliemi opakovat a učit se téma od tématu.
Nastal můj první týden ve škole po dlouhém měsíci doma a učení se nahromadilo dvakrát víc a zvyk je zvyk, takže vlastně dobrovolně opět každé odpoledne po škole patří kávičce a zároveň učení, abych dohnala všechny písemky a trénovala k blízké maturitě.

3 komentáře:

  1. V tomhle počasí aspoň člověka nemusí mrzet, že dřepí doma a učí se :) Na jaře je to horší.Já fakt nevím, co bych změnila. Já už holt nejsem moc na psaní na témata.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No já se bojím, že na jaře to bude ještě mnohem horší před maturou :)

    OdpovědětVymazat