10. srpna 2013

Inventor - Náramek

Moji Snílci!
Zase mám zpoždění... Omlouvám se a slibuju jako odměnu za čekání nějakej pořádnej návod. Máte nápad, co byste si rádi přečetli? Když budu moct, tak to pro vás nastuduju a nafotím =) A teď už k dnešnímu výtvoru, který nám poslala Annika =)


Zdravím v tomto příjemném letním podvečeru,
ráda bych přispěla do této rubriky se svojí čelenkou, která vlastně měla být náramek. Mé jméno je Annika a již nějaký ten rok velmi nesměle prozkoumávám svět bavlnek, korálků a jiného tvoření. Zatím však vše, co vytvořím, vzniká spíše souhrou omylů - a není tomu jinak ani u této čelenky :-)

Článek s pracovním postupem se nachází na tomto odkaze:
S přáním krásných červencových dní,
Chcete se taky podělit o svoje výtvory? Pošlete mi je (nebo odkaz na ně)
na mail klub.snilku@email.cz s předmětem Inventor! =)

5 komentářů:

  1. děkuji za zveřejnění! ale koukám, že mi nějak nefunguje odkaz (asi kvůli dlouhému A - nechápu, jak se mi tam objevilo ). tady je kdyžtak správný:http://whiterosekingdom.blog.cz/1307/puvodne-to-mel-byt-naramek

    OdpovědětVymazat
  2. Už předtím jsem si výrobek prohlídla.. ale tvorba královny bílých růží mi vždycky projasní okamžiky zapomnění :)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: aha, to jsou věci, tak já to opravím =)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak přesně na tohle jsem nikdy neměla moc nervy.

    OdpovědětVymazat