2. srpna 2013

Iluze osmdesátá osmá

Kéž by!



Dobrý večer přeji.
Oslavovali jste včera či dnes Lughnassadh, neboli Lammas? Nebo slavíte skutečně jen společensky přijatelné svátky? Světíte neděli či náboženské svátky? Ále. Proč já se vůbec ptám, když to nikdo nečte a když čte, tak neodpoví. S Vámi je těžké pořízení. Na co je nás tady trojmístné číslo, když z toho je aktivních stejný počet jedinců, jako je prstů na regulérní lidské ruce? To by ňa vážně zajímalo.

Lenost? Nevhodná témata? Není čas? S prvním problémem se můžete poprat jedině Vy. S těmi dalšími si můžeme poradit navzájem, ovšem je třeba Vaší spolupráce a pomoci. A zvláště je třeba trochu toho chtění s tím něco udělat. Tak co? Uděláme s tím něco, nebo na sebe budeme dále trapně mlčky zírat?

Nu, radši se vydáme k další Iluzi. Snad se nám nějaký ten Snílek lapí a něco ze sebe na ten papír dostane. Jen doufám, že to nebude dnešní večeře.

Léty praxe je osvědčeno, že raději píšete na smutná témata, tak ačkoliv máme léto a Lughnassadh, což znamená veselí a hojnost, řekla jsem si, že toto bude "divácky" úspěšnější. Nebo se mýlím a Vy máte chuť plesat?


Odkazy, řádně označené, na své Iluze prozaického či básnického charakteru vkládejte do:

Ono to bývá, že i monolog jednou musí skončit a nastoupit jiný. Či snad se konečně Imaginarius dočká dialogu? Pamatujte, že jedině Vaše příběhy na Iluze pomohou najít bájného kapitána. Nenechejte ho dlouho čekat.

Snění zdar a cyprealismu zvlášť!
Vaše tetka Maglaiz

7 komentářů:

  1. Mlčím, mlčím, bohužel ničím nepřispěju, ale udělalo by mi radost, kdybych se po roce čekání konečně dočkala zveřejnění mé básničky, kterou jsem vám zaslala a kterou jste mi přislíbili zveřejnit... v Prancipii jsem ji nenašla, tak hádám, že jste na mě skutečně zapomněli...

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je takové hezky básničkářské zadání. Bohužel v pondělí jedu na tábor a mám zítřejší dopoledne na sehnání páteřáku... Takže asi teprve po vydání dalšího něco zkusím. Jestli vůbec.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Vzpomenu Berenice. Děkuji za připomenutí. To víš, ouřední šiml se nevyhýbá ani Snílkům. Žárovcežel.[2]: Na Iluze můžeš psát kdykoliv i třeba na ty minulé. Nefunguje jako Téma Týdne Ačkoliv musím přiznat, že jsem ráda, když se objeví příspěvek už nyní.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To je dobře, že se může i na ty minulé, já jsem asi v červnu začala psát na jednu z nich povídku, která se nakonec roztáhla na patnáct stránek a momentálně už jen znovu pročítám, předělávám, odhaluji překlepy a nesmysly

    OdpovědětVymazat
  5. Po delší době jsem zase přispěla nějakou básní. Odkaz je ve sbírce.

    OdpovědětVymazat