29. dubna 2013

Týden šedesátý pátý - Sklepy a sklepení, to je moje vězení

Další týden za námi. Utekl jako voda, ani jsem si nevšimla, jak to vše letí...
Báseň ne nepodobnou stylu Erbenovu v Kytici mi poslala [Vivienne]. Je možná až děsivě pochmurná, ale přesto krásná. Vivienne je skvěloúžasná básnířka.

Máte rádi vlhké sklepy?
Plísně mech a chapadla na denním pořádku.
Temné vězení, z něhož není úniku. Labyrint...

Viviennina báseň:

Maminko

Matko, matičko, proč pláčeš?
že na vojnu šel synáček?
a v lítém boji pad
jeho život náhle zvad.

Matko, matičko
proč ten pláč?
když vidíš ho v řadě rovů spát
tam hluboko pod zemí.

...

5 komentářů:

  1. Sákriš! Tak jsem to nestihla! A to jsem tak chtěla, aby mi ta povídka vyšla... no nic, tak založíme do archívu, ještě se pošťouráme v tom a možná, možná, možná... nic neřeknu

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Klidně mi ji pošli do mailu a já tě sem ještě připíšu

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: No, vzhledem k tomu, že teď mám zkouškové, tak bych to mohla poslat až někdy v červnu. Já to radši dám k ledu, přepracuji a užiji jinde

    OdpovědětVymazat
  4. Toto su uzasne temy, uz som hned aj nieco poslala, ak som to spravne pochopila tak na klubovy majl :)

    OdpovědětVymazat