22. dubna 2013

Týden šedesátý čtvrtý - Maminka

Rodíme se a umíráme. Vše je poněkud abstraktně podáno s velkou dávkou nadsázky. Život má zjevně velký smysl pro humor...
[Zdenina] mi poslala na poslední téma obrázek. První, co mi bezděky vylétlo z úst (doufám, že se neurazíš) bylo: "To je roztomilé!" Chápu, že hřbitov je takové pochmurné místo, ale mě to prostě pozvedlo náladu. :)

* Velmi děkuji Zdenině, že "zůstala věrná" a stále mi přispívá do TT. Jsem Ti Zdenino velmi vděčná. :) *
Maminka.
Ačkoli si to mnoho lidí nedokáže přiznat, každý z nás v skrytu duše miluje svou maminku.
Maminka je anděl, který pofouká naše bolístky, ať už je to rozbité koleno nebo zlomená srdce. Maminka vždy stojí za námi a podporuje nás, i když zrovna nesouhlasí s tím, co zrovna děláme. Maminka je pro dítě Bůh...

Obrázek od Zdeniny:



Připomínám, že pokud by se vám mnou zadávaná témata nějak nezamlouvala, kdykoli mi můžete do komentářů napsat nějaké, které byste tu chtěli a já vám ráda vyhovím. Jsem ráda za jakoukoli odezvu, tak se nestyďte. :)

1 komentář: