6. dubna 2013

Imaginarius - Iluze sedmdesátá třetí

"I začal jsem od sebe sám a ohlédati se počal mysle, odkud a jak začíti."
J. A. Komenský, Labyrint světa a ráj srdce

Dobrý večer,
zažili jste někdy situaci, kdy jste si připadali, že jste se na pár dní ocitli v Bermudském trojúhelníku? Osobně jsem zažila tento stav před chvíli, kdy jsem zjistila, že jaksi minulá Iluze zmizela. Nu, co se dá dělat. Rozluštění se nedopátrám. Tak tedy znova a lépe.

ZPRÁVA O SOUTĚŽI: Poezie již má naplněnu minimální kapacitu (tři kousky) a chybí ještě díla dvou prozaiků. Kteří z Vás to budou? Honem, honem. Ráda bych klání započla již někdy v květnu. Bližší informace zde.


Samozřejmě by se to dnes bez hudby těžko obešlo. Už asi dva týdny mi v hlavě hraje neustále ústřední motiv této skladby. A co jiného s tím udělat, než že Vám to strčím pod nos, abych případně nákazu šířila dál, neb proti Maglaizíčkovi je Černá smrt obyčejnou rýmou :-D


Odkazy, řádně označené, na své Iluze prozaického či básnického charakteru vkládejte do:


A co teď? Teď si dejte deli, já radši kofilu. Sbohem a šáteček. Uvidíme se zase příští týden, tedy pokud se opět nevrátí Bermudský trojúhelník.

Mějte se famfárově a sněte!
Vaše tetka Maglaiz

1 komentář: