17. dubna 2013

Photo - Snílku, pohlédni do nebes!

Z nebe se snáší snová pavučinka,
kdo se do ní lapí, bude palačinka...

Zdravím,
tentokrát s Maglaiz vzhlédneme k nebesům...a rozhodně to budou úchvatné pohledy. Kdo se rád dívá k nebi? To bude nejspíš problém každého snílka, že celý den jen poletuje ve víru fantazie...

A co Photo? Kdo bude další Snílek, který mi zašle své fotografie na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu napíše Photo a připojí název a popis fotografie (hlavně nezapomene podepsat se a přiložit odkaz na blog)?
Fantazii se meze nekladou, proto můžete posílat cokoliv vás napadne, na téma, stáří či množství nezáleží... jen ať se tu máme čím pokochat.


Ahoj, ahoj, ahoj!
Je tu opět Maglaizíček se svou starou nabídkou fotek! Aneb když není čas fotit, archiv přijde vhod.
Tématem těchto fotek bylo: Snílku, pohlédni do nebes!

Ne, toto není slunce. Takhle mi vyšla fotka úplňku.


Ať si říká, kdo chce, co chce. Nejkrásnější jsou letní nadýchaná oblaka.


Letní západ slunce a bezprostřední minuty po západu mají také své kouzlo.




S pozdravem,
Maglaiz

Těším se na vaše fotografie...a nebojte, jsem to já, Zdenina Vankov, jen jsem se vrátila ke svému skutečnému jménu a pod ním mě tu bude nadále vídat.
Mějte se krásně,
Zdeňka M.

Žádné komentáře:

Okomentovat