11. dubna 2013

Creatio - Měsíční kocour

Kocour číhá ve spíži,
až kolem poběží mlži,
kočka čučí na měsíc,
sedí tam mladý kosíc.


Zdravím Snílci,
ano, uvítala jsem vás krátkou básničkou, ale je nějaká krkolomná. No nic, já velká básnířka nikdy nebude, ale raději se vrátíme ke Creatiu. Máme tu další týden a já vám mohu ukázat nádhernou kresbu Měsíčního kocoura.

Pokud se i vy odhodláte mi poslat svá výtvarná dílka, tak neváhejte, můžete přispívat čímkoliv, co vás napadne. Počet, stáří ani téma děl není nijak omezen, takže můžete zasílat podle libosti. Budu jen ráda, když Creatio opět pořádně ožije a nestane, bych neměla co vám tady ukázat.

Svou tvorbu zasílejte na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Creatio, připojte název a popis výtvoru (nezapomeňte se podepsat a přiložit odkaz na blog).

Co se týče velké soutěže s Creatiem, tak na emailu je pět výtvorů na téma "Snílek". Abychom mohli soutěž ukončit a začít hlasovat o vítězi, tak ještě chybí minimálně tři díla, proto pokračujte v malování a snad se zapojí ještě nějací Snílci.


Zdravím :)

Jelikož nebudu mít v nejbližší době čas cokoli napsat nebo i nakreslit, napadlo mě poslat sem jedno mé starší dílko, které jsem nakreslila k povídce Svět s Pravidly aneb o Měsíčním kocourovi. Jmenuje se Měsíční kocour, což je jedna z "postav" povídky. Považuju ho za povedený až na ten křivý měsíc (ale kreslit měsíc věru lehké není, alespoň pro mě ne). Veledílo to není, snad vám zpříjemní den a možná i trochu nakopne fantazii, člověk nikdy neví. :)

Přeji hezký den!

Gura-chan


Těším se na všechny vaše kresby či obrazy, prostě na cokoliv. Fantazii se meze nekladou...

S pozdraven,
Zdenina Vankov.

1 komentář:

  1. Celý den muž číhá ve spíži !
    ... na co ?  ... až myška se přiblíží !Potmě ?  že není nic platen ?
    Myš  chytne  pouhým hmatem !" Marně však !  jak já jsem nasraný !
    ... všechny myši jsou vyžrány,
    není tu žádné již více !Všechno jest vina strýce !
    ... též ostatních  příbuzných  hltavosti !"Dann  Pycz  jde pryč, -  hladový, bez radosti !

    OdpovědětVymazat