29. dubna 2020

Kontrola sedmdesátá osmá


Milí snílci,

napsat tenhle článek mi dalo práci, boj proti systému dává někdy vážně zabrat.

Ale je to tady! A dnes hned se dvěma dobrovolnicemi, což je nadmíru chvályhodné! Doufáme, že se všichni máte v téhle podivné situaci dobře. Koneckonců, snílka není možné zavřít mezi čtyři zdi. Jeho mysl ho přece může přenést kamkoli se mu jen zachce...

S pozdraveM.

V minulém díle jste viděli:

1) ThereseVENKU

Bohužel se musíme rozloučit, neb nebyla zpozorována žádná aktivita. Ale budeme moc rádi, pokud se Therese ozve, až blog zase ožije. Znovupřijímání znovuaktivních snílků se nijak nebráníme, právě naopak!

2) Tea - V POŘÁDKU

Tea sice nebloguje, ale dává o sobě vědět a je aktivní v místních komentářích, není proto problém prozatím přivřít oko. Přejeme brzký návrat inspirace!

3) Silica - VENKU

Bohužel už moc dlouho bez aktivity, takže totéž, co Therese. Snad na viděnou někdy příště.

4) Pufflie - VENKU

Taky.

5) Guizmo - NE

Tady už se taky moc dlouho nic nestalo, ale ještě tomu můžeme dát čas do příští kontroly.

6) Maglaiz - V POŘÁDKU

Šéfová šéfuje, a krom toho se chystá článek. Jupííí 8)

Dnes si dáme:

1) Alissa - V POŘÁDKU

Dobrovolníky máme stejně nejradši! A u Alissy není co vytknout. Blog je vizuálně srozumitelný, aktivní, a cizí tvorba ozdrojovaná. Těším se na plánovaný přesun, držím palce, ať všechno klape a ať se ti v novém líbí.

2) Lea- NE

Šotek. Zase zlobil. Ale přišlo se na něj. Každopádně pro Leu to znamená, že jsme si přece jen všimli její dlouhé neaktivity.

3) Raja - V POŘÁDKU

Druhá dobrovolnice! Taky nemám co vytknout, co po mně, holky, chcete? Hlásit se do Repetitia, když nezlobíte, to je o ničem :D

4) Dave - V POŘÁDKU

5) Dragilia - V POŘÁDKU

6) Nel-ly - BLOG NENALEZEN

7) Opti-Mystique - V POŘÁDKU

8) Vysvobozená - V POŘÁDKU

9) Veruce - V POŘÁDKU


Kdo říkal, že se musí vždycky kontrolovat po pěti? Devět je taky číslo.

3 komentáře:

  1. Jee děkuju moc ano ano já si hned všeho všimnu mě nic neuteče Navíc mám tento blog moc ráda a snažím se být aktivní ne jenom v komentářích ale i v jiné rubrice, ale vím, že se musím brzy polepšit

    OdpovědětVymazat
  2. Tož, člověk se chce ujistit, že mu něco neuniká, autorská slepota je potvrora :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem to zde říkala jednou, ale klidně to zopakuji. Na tomhle příspěvku je vidět, jak klubová pravidla už dávno nedávají smysl.
    Ve velké aktivní blogerské komunitě, kde by měla řada blogů zájem v klubu být a klub by byl jakousi autorskou výspou... možná. Ale zde pro ty tři aktivní členy? A zbytek, který se sem podívá jednou za rok, jen aby zjistil, že byl dávno vyloučen? (Což se mě stalo cca před rokem, aniž by mi kdo dal vědět. Což mě jako zakládajícího člena poněkud popudilo.) Tohle je kopání do mrtvého ježka, přátelé. Nebylo by lepší vložit energii do něčeho jiného?

    OdpovědětVymazat