2. září 2019

Téma týdne 34 - Poslední sen

Jizvy zatím nikoho k tvorbě neinspirovaly.


Milí Snílci,

čas uhání zběsilým tempem, pondělí se přiřítí, než se člověk naděje, tentokrát pro mnohé i se začátkem školních povinností
Tématem minulého týdne jsem vás nezaujala, zkusím to pro tentokrát trochu jinak.

Pro následující týden vyhlašuji téma Poslední sen.

A nechám jen na vás, jak a ze kterého konce se do něj dáte. Veškeré umělecké formy jsou vítány a očekávány.

Na všechny příspěvky se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte! Odkaz na vaši tvorbu vložte, prosím, k nejnovějšímu Tématu týdne - zajistíte tím, že ho nepřehlédnu.

A ať už se dáte do kteréhokoli tématu nebo tentokrát do žádného, zamyslete se, prosím, nad tím, co by pro vás udělalo Téma týdne zajímavější. Klubový mail, anketa pod článkem i moje schránka alissa.pise@seznam.cz jsou vám pro jakékoli a všechny připomínky, tipy a náměty plně k dispozici.

Mějte krásný týden!

Alissa


Post scriptum:
Abych ale neošidila ty Jizvy...
Nemusím chodit pro příklady do literatury, sama mám svých dost. Od kamen, od sekery, od regálové lišty. (Kupodivu všechny na levačce.)

A pak je tu samozřejmě moje jizva na dlani. Ta pochází z doby, kdy mi bylo asi deset, hrozně moc jsem chtěla psát a brala jsem to vážně. Takže když mě napadl verš k básničce, bylo potřeba nejdřív si připravit sešit a pečlivě ořezat tužku. Vzápětí se mi ovšem povedlo zabodnout si tu skvěle naostřenou tužku do dlaně, kde se tuze odlomil hrot. Takže mám dodneška na ruce viditelnou šedou tečku od toho, jak jsem kdysi chtěla napsat báseň.
Dalo by se vlastně říct, že mám psaní pod kůží.

4 komentáře:

  1. Jak to tak vidím, asi by to chtělo nějaké téma o lenosti.
    Buď jsme líní to tady číst, případně jsme líní něco napsat a nebo jen přidat do komentářů.
    Myslím, že o Tobě to není. No a nebo aspoň já jsem poslední dobou nějaká líná.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Vida vida, děkuju za tip, a mám příští pondělí vyřešené :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už mě je zase problém, že nemám na nic moc energie a když už náhodou energii mám, tak objevím téma, na které jsem už napsala nějaký článek před lety a nebo se při zamyšlení nad ním otevře nějaké staré trauma, o kterém ani psát nechci. A nebo jsem prostě opravdu jen líná a vymlouvám se.
    Na druhou stranu, teď jsem začala psát sérii článků o dovolené na Slovensku. Možná po tématu lenost vy to chtělo nějaké cestovatelské téma. A pak téma Hory. Aby se mi to hodilo do tvých témat a zároveň si mohla psát co potřebuju.
    To už je ale vychytralost z mé strany.

    OdpovědětVymazat
  4. Proti vychytralosti nemám zhola nic, jen klidně házejte témata, která se vám líbí :)

    OdpovědětVymazat