26. září 2019

Creatio - Soutěž: Kreslení písně

Dobrý den milý snílci. Je nejvyšší čas uspořádat zase nějakou soutěž, abychom to Creatio zase trochu pozvedli z prachu.
Rozhodla jsem se totiž pro takový pokus. A to, vás regulérně vyzvat k tomu, abyste mi nakreslili píseň Last Night of the Kings od kapely Van Canto. Vybírala jsem dost pečlivě. Skladbu, která je dostatečně obrazotvorná a zároveň i poslouchatelná pro běžného člověka.
píseň



A vaším úkolem je si jí poslechnout, kolikrát budete potřebovat a nakreslit to, jak ji slyšíte, vnímáte, cítíte... Co vidíte před sebou, když zavřete oči?
Kdo se rozhodne pro účast, nechť pošle svá díla na klubový email
do 10. 10. 2019. Ovšem s tím, že to prodloužím, pokud se za tu dobu přihlásí jenom jeden nebo se dokonce nepřihlásí nikdo.
Do předmětu prosím napište "Creatio - soutěž". Připojte popis obrázku. Stačí pár vět o tom, jak vznikal, jakou technikou je kreslený, popřípadě co obrázek znamená.
Čtenáři pak mohou hlasovat v anketě. Podle toho, kolik dostanete hlasů, dostanete i bludišťáků. A to se vyplatí. Tak jen do toho.

Nebo kdybyste už měli hotový jiný obrázek, který se do soutěže nehodí, též ho můžete poslat. Do předmětu byste pak psali jenom "Creatio".
Každopádně se už těším, co mi od vás přijde. Přeji vám hodně inspirace.

S pozdravem Raja Luthriela

3 komentáře:

  1. Mmm, tu mám ráda... Ale vizuálně si ji tedy moc představit nedovedu, na tom budu muset zapracovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo by prosím možné soutěž o týden prodloužit? Ráda bych se zúčatnila, ale nestihla jsem to.

    OdpovědětVymazat