16. září 2019

Téma týdne 36 - Na cestách

Myslíte, že prokrastinace se počítá jako lenost? Protože pak by Guizmo měla krásný příspěvek.



Milí Snílci,

nevím, jak jsem se s minulým tématem trefila u vás, ale já jsem týden s tématem Lenost strávila povětšinou v poklusu a s pocitem, že pořád nestíhám. Pro tenhle týden bych tedy raději vybrala něco krotšího...

Vyhlašuji tedy téma Na cestách.

Cestách odkud, kam, dávných, nedávných, budoucích, imaginárních, vysněných, to už nechám zcela na vás. Básně, písně, povídky, romány, cestopisy, obrazy, sochy, sonety, limeriky, haiku, úvahy, nebojte se rozjet ve stylu, který je vašemu duchu nejbližší.

Na všechny příspěvky se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte! Odkaz na vaši tvorbu vložte, prosím, k nejnovějšímu Tématu týdne - zajistíte tím, že ho nepřehlédnu.

Moje zvídavá anketa skončila jednoznačným vítězstvím zajímavějších témat. (Tu druhou odpověď jsem si tam klikla já sama, abych nemusela kvůli výsledkům pokaždé lézt do administrace.) Vynasnažím se, milí Snílci, vynasnažím se. Ale nemusíte spoléhat na moji fantazii - své návrhy na témata směle pište do komentářů, na klubový mail nebo do mé pošty alissa.pise@seznam.cz.


Užívejte babího léta!

Alissa

3 komentáře:

  1. Já bych, s dovolením, přidala jeden prastarý a přitom pořád aktuální článek.
    Není tolik o cestách, je hlavně o místu, které na cestě potkávám. Tak čtyřikrát do roka...
    http://baruschkasf.blog.cz/1508/ja-to-tak-citim

    OdpovědětVymazat