9. září 2019

Téma týdne 35 - Lenost

Do tématu Jizvy se trefila Baruschka.


Milí Snílci,

dnešní téma, Lenost, nadhodila Baruschka v komentářích a já po něm skočila s nadšením. Myslím, že málokdo nemá s leností osobní zkušenost - ať už jde o domácí práce, úkoly, cvičení nebo třeba tvorbu ;-)
Přinejmenším já těch zkušeností mám, že bych je mohla přehazovat vidlemi. Usilovně se svou lenorou bojuju, už jsem se i naučila, že když se dokopu a skutečně jdu běhat/cvičit/umýt nádobí, lelkuje se mi pak mnohem radostněji, ale obávám se, že v celkovém skóre má lenost pořád mírně navrch.

A jak to máte vy?
Jaké metody se vám pro boj s leností osvědčily?
V jakých situacích na vás lenora útočí nejvíc?
Vůbec, vnímáte lenost jako negativní věc? Nebo záleží na situaci?
A jak rádi lenošíte?

Na všechny příspěvky se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte! Odkaz na vaši tvorbu vložte, prosím, k nejnovějšímu Tématu týdne - zajistíte tím, že ho nepřehlédnu.

A ať už se dáte do kteréhokoli tématu nebo tentokrát do žádného, zamyslete se, prosím, nad tím, co by pro vás udělalo Téma týdne zajímavější. Klubový mail, anketa pod článkem i moje schránka alissa.pise@seznam.cz jsou vám pro jakékoli a všechny připomínky, tipy a náměty plně k dispozici.

Přeju produktivní týden!

Alissa

Žádné komentáře:

Okomentovat