14. ledna 2016

Vzducholoď čtyřicátá pátá

Milí lednoví sněhuláčci,

s drobným zpožděním a o jednu Grácii oslabené, ale přece jsme tu s novým Aditem! (A děkujeme Dragilii za záskok, který nás zachránil! :))

I dnes se zadařilo a můžeme přivítat hned dvě nové členky, z čehož jedna je dokonce staronová a z toho máme obzvlášť radost, neboť to, že si na nás někdo znovu vzpomene, rozhodně potěší.

Držme jim palce, ať jim blogování pěkně šlape, a ať v KS najdou minimálně jednu zajímavou rubriku, kde by se mohly občas objevit s příspěvkem :)

Chcete se i vy stát naším členem? Čtěte vstupní podmínky a pokud si věříte, že k nám patříte, směle se hlaste prostřednictvím Adita.

Vzducholodě vyplouvají každou chvíli, tak se nestyďte a chyťte si tu svou! ;)



Scarlett's Pride Airship od cr8g.deviantart.com


1) Viktória http://phantasya.blog.cz/ - ANO

Lebo cítím, že k vám patrím.

M.: Odvážné prohlášení, kterému jsi ale podle mě naplno dostála a jsem nadšená, že ses k nám přihlásila :) Jak už jsem párkrát zmiňovala, se čtením ve slovenštině má můj mozek bůhvíproč trochu problémy, ale mám pocit, že kvůli tobě se to snad i pokusím překonat, protože jsem se začetla a svět Phantasye mě baví a zajímá. Doufám tedy jen, že i tebe bude zajímat ten náš a že se brzy zapojíš do klubových rubrik - ostatně fantazie na to máš jistě dost :) ANO.

Dragilia: Na první pohled se mi u tebe líbí. A tento pocit mě neopouští ani když nakouknu blíž. Třeba blogovou hru, po vzoru gamebooků, jsem zatím neviděla na mnoha místech. :-) (Vlastně té tvé jen o fous uteklo prvenství.)
Stylizace celého blogu dává zvláštní pocit kompaktnosti. Jako bych ani nečetla něčí zápisky, jako spíš se skutečně vydala do Phantasye. A díky malému množství rubrik mi navíc ani v nejmenším nevadí, že musím jejich poslání nejprve objevovat. Naopak. K náladě celého místa se mi to perfektně hodí.
Nezklamaly mě ani rozkliknuté články. Třeba pointa Křesťanské spovedi ateistu (doufám, že to skloňuju správně "po slovensky") mi přišla velice originální.
Takže... Nevidím žádné zlobišárny a na čem moje oko spočinulo, to přivítalo s potěšením. Ze mě tedy rozhodně ANO!


2) Lea (exLilithen) http://e-tenebris-lux.blogspot.cz/ - ANO

Myslím, že obecně vzato moc nemyslím ( :) ), ale když to musí být, tak asi proto, že jsem prostě snílek (jestli tedy lze tímto slovem definovat stav, kdy moje dvě hlavní činnosti v rámci pracovního dne jsou denní snění a odhánění opilých zákazníků z mého antikvariátu pepřovým sprejem) a i když jsem poněkud introvertní, což mi stěžuje začleňování do jakékoli skupiny, ráda bych sem patřila. :)

M.: Hrozně ráda vítám zpět odpadlíky, kéž by se to dělo častěji! :) První dojem? Jako bych vešla do knihovny :) Blogspotová navigace je pro mě nezvyk, a tak mi chvilku trvá, než si zvyknu na štítky v různých velikostech, ale zase tak nové to není, a kdo nenajde navigaci vpravo nahoře na tom nejjasnějším místě, tomu už není pomoci. Obsahově jsem nadmíru spokojená, nevím, co vytknout. Trochu mi jen chybí nějaký profilový článek, něco, kde začít, kde se seznámit. Ráda bych věděla, kdo to píše, a jen samostudiem přicházím na to, že se zřejmě jedná o vtipnou mamču knihomilku. Mamči moc nečtu, ale hned první otevřený článek mě nečekaně pobavil (tenhle sysel pro humor mám asi taky :D) Překvapivě osvěžující je pro mě hojný výskyt takových těch opravdu pravých deníkových článků. Strasti a horory běžného života, myšlenkové přemety, unáhlené zápisky... někdy mám pocit, že se všichni až příliš honíme za uhlazeností a za tím, abychom "měli co říct", že nakonec nic opravdového neřekneme, a je to všechno tak "hluboké", až je to prázdné, jestli mi rozumíte.
Technická - počítač mi teď špatně schroustává některé věci, a tak mi blog celkem dlouho načítal, přičemž citát v záhlaví zobrazoval nejprve Comicem, než naloudoval správný font.
Jinak se zdá, že aktivita blogu je celkem závratná. Ten elán ti přeju, jen pozor, ať kvalita zůstává v rovnováze s kvantitou a ať nepřibývá mnoho kratičkých článků. Chápu ale, že pokud svůj blog bereš jako deník, tak občas nějaký ten kratší nápis nastane.
Dragilia níž odkazuje na dva nevlastní obrázky a já nevím, nenašla jsem je. Tak buď je někde chyba, nebo už jsi je odstranila, což chválím. Co jsem našla já, to zdroj mělo, takže chválím za poctivost.
Líbí se mi taky trefné názvy článků, takže myslím, že tenhle blog má dobře našlápnuto. A určitě nemám problém tě mezi námi uvítat. Snad se ti tu bude líbit, introverze bych se nebála, myslím, že u snílků a ještě blogerů je její výskyt víc než hojný, a že i tady nás většina bude kopat za stejný tým :D Takže vítej. ANO.

Dragilia: Chvíli mi trvalo se zorientovat. Hned na titulní stránce na mě totiž vykoukl článek plný jmen. Saša. Leonka. Kdo to je?! Pomohl až štítkek "Lexa" - tamní články mi lecos osvětlily. Přesto bych nenápadně navrhovala, jestli by se nedalo uvažovat o medailonku. Novým čtenářům by jistě ulehčil situaci.
Hned ze začátku mě zaujaly poznámky o synovi. Jeho "buddhistická fáze" nebo tvé dumání, jestli na obrázku jsi ty či panenka Chucky a obézní krtek, mi prostě vykouzlily úsměv na tváři.
Přesto však musím (chtě nechtě) položit pár dotěrných dotazů. Obrázek "keep calm..." či Pascal z Tangled asi nebudou tvým dílem, že ne? Nešlo by k nim tedy přiložit nějaký zdroj? Jde sice o ojedinělou záležitost, ale trochu to kazí dojem. (Neb na obrázky bez zdrojů upozorňují i sepsané zlobišárny.)
Tvé zážitky jsou popisovány čtivě. Někdy jde sice o velmi krátké zprávičky - takové facebookové výkřiky do ticha - ale nenudí. I když bych se přikláněla k jejich prodlužování - jeden odstaveček je skutečně dost málo. (Ale pospojovat tři nepříliš související části taky není přesně to, co mám na mysli.)
O to víc se mi líbily příspěvky o knihách - zážitky s anglickým on-line knihkupectvím Book Depository nebo úvaha o negativní reklamě se četly jedna báseň. Takže, proč ne? Já ti dávám zelenou. ANO



Povie prečo, vždy si niečo predstavím čo so videl a vetšinou si s tým niečo iné zmiešam a potom to vitváram napr. anjela s kocúrom a pri m to začnem vytvárať alebo aj papier s chlebom, vyrvorím si tepliku v z paiera , vystrihnem to zlepím a vyplním potriem to lepidlom a necham stvrdnúť. Ale je hrozné že to nedávam na Blog je mi to ľúto :(

M.: Nevím, jestli tohle bylo myšleno vážně (v tom případě doporučuji změnu lékaře), ale budiž. Vůbec nechápu, o co se se svým "blogem" snažíš, nenacházím v něm žádný obsah, který by stál za jakékoli zhodnocení, žádné významné myšlenky, a tudíž ani nic, co by jakýmkoli způsobem naznačovalo, že bys k nám měl patřit. Tvé odůvodnění přihlášky nebo její souvislost s čímkoli jsem nijak zvlášť nepochopila a to si troufám říct, že jsem alespoň průměrně inteligentní; přinejmenším nemám pocit, že byses byl vůbec obtěžoval čtením pravidel Klubu. Je jistě milé, že si stříháš figurky z papíru, ale pokud alespoň tyto výtvory nepublikuješ na blogu, tak k čemu nám to je? O.o Takhle jednoznačné NE jsem snad ještě nedala. Pokud jsi to myslel vážně a stojíš o nějaké rady, jak doopravdy blogovat, najdi si na mě kontakt v sekci Správci a mileráda ti po mailu poradím.

Dragilia: Pokusím se nenechat ovlivnit svým vztahem k růžové barvě. Přesto to však pro tebe moc pozitivně nevypadá. Už po letmém polétnutí titulní stránky se totiž musím ptát: Četl jsi zlobišárny, které se nepromíjejí?
Nikde nevidím jakékoli zdroje. Jsi autorem fotky drdolu z obrázku "Just girls"? Nebo jsi do něj jen vložil nápis? Příspěvek "Instagram" by pak mohl sloužit jako ilustrace krátkého bezobsažného článku. Opravdu? Pouze odkaz? O založení instagramu by šlo napsat takových slov - co jsi od něj očekával, čeho se ti dostalo... A pokud se ti do toho nechtělo, proč jsi odkaz na "svůj další kanál" nevložil prostě do menu?
Když si tohle všechno spojím s adresou "i-love-haters" a nápisem v menu "I hate you", nemohu se ubránit myšlenkám, jestli tvoje přihláška skutečně souvisí s klubem Snílků, nebo jsi se snažil jen najít pár nových haterů. V obou případech tě musím zklamat. Nemám důvod k nenávisti a zároveň mi tvůj blog nepřijde jako dobrá vizitka Snílka. Za mě tedy NE.


Na viděnou příště!
Dragilia a M.

3 komentáře:

  1. 1) Blog Phantasya mě dostala v první řadě tou hrou, to mě nesmírně zabavilo. Co se týče obsahu samotného blogu, je to krásné a kvalitní počtení, takže co více dodat - vítej mezi námi. :)
    Jen bych měla maličkou poznámku k designu, který je sám o sobě moc hezký, ale ne všem se asi správně zobrazuje. Například na mém notebooku (Rozlišení 1600x900) se zobrazuje takto: http://nd06.jxs.cz/842/543/717545620f_102348211_o2.png2) Jé, Lilithen! ♥ Ta píše za ty roky pořád stejne dobře, pamatuju si doby, kdy malý Lexa ani nebyl na světě. 3) No to poslední komentář zjevně ani nepotřebuje, ale zjevně je to blog malého kluka, který vůbec ještě neví o (blogovém) světě. Však pokud ho blogování nepřestane bavit, on si na vše přijde sám, ledaskdo si tímto obdobím prošel.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za přijetí, moc mě to potěšilo. :) Nějaký medailonek jsem měla v plánu, tak jen tento odložený plán opráším. Co se týče nalezených a nenalezených neozdrojovaných fotek - pár dní jsem byla nemocná, využila jsem je tedy k odčinění některých restů, mezi kterými bylo i promazání blogu od takových neplech. (Neplecha ukončena, omlouvám se za zmatky. :) )[1]: Díky! :) Ani nemůžu uvěřit tomu, že už bloguji tak dlouho.

    OdpovědětVymazat