2. března 2015

Téma týdne 9 - Zázrak přírody


Zdravím, Snílci,
letošní únor byl mírně ospalý - jednak se mi podařilo vyhlásit jen dvě témata, a také do nich přispěl jediný Snílek. Doufám, že březen nás všechny pořádně probere a přicházející jaro nás nastartuje. Téma týdne už bude normálně vyvěšeno každé pondělí, nemusíte se bát.

Na tento týden máme pěkně optimistické - Zázraky přírody.

Sice je venku pošmourno a na náladě to člověku nepřidá, tak si musíme slunce v duši vyrobit sami, co říkáte? Můžete téma pojmout jak budete chtít - klidně vyfoťte první jarní květiny, kreslete, nebo pište o krásách přírody, východech, západech slunce.
A jedno máte jisté, Snílci, nemusí se jednat přímo o jaro. Můžete nám přiblížit jakýkoliv zázrak přírody, co vás oslovil, takový, na který se sami těšíte.

Přeji krásný týden,
Dragita


4 komentáře:

  1. Tak jsem se pokusila zachytit jeden můj oblíbený "zázrak přírody" na fotografiích...Snad se bude líbit.
    http://illienel.blog.cz/1503/kouzlo-zapadu-slunce

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se pokusila zachytit jeden můj oblíbený "zázrak přírody" na fotografiích...Snad se bude líbit.
    http://illienel.blog.cz/1503/kouzlo-zapadu-slunce

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Omlouvám se, nevím, proč se to zobrazilo dvakrát...

    OdpovědětVymazat