12. března 2015

Creatio - lady s motýly

Creatio je místem všech zasněných kreativců a malířů, tak se nebojte zapojit a poslat své výtvory...
Náš klubový email klub.snilku@email.cz je tu od toho - do předmětu napište Creatio, připojte název a popis dílka, uveďte svou blogovou přezdívku a váš blog.



Zdravím Snílci,

Creatio vedu již od května 2012, v té době ještě jako Zdenina Vankov, a za tu dobu jsem tady s vámi zažila mnoho krásných chvil, i když aktivita nebyla vždy nejlepší, tak to stejně byla skvělá zkušenost. Včera jsem se rozloučila s Photem a nyní nadešel čas dát sbohem i Creatiu. Delší dobu cítím, že to chce nějakou změnu, ale já jí už nejsem schopna, proto přenechám místo někomu dalšímu. O víkendu bude vypsán konkurz, ale než bude určen můj nástupce, tak Creatio ladem ležet nenechám. Jinak z dění klubu nezmizím, budete se tu se mnou setkávat v Interestiu nebo v přijímání nových členů.

A tak se s vámi loučím pomocí své kresby pastelkami a černým fixem, která sice není dokonalá, ale líbí se mi. Ty motýlci jsou takový zasnění...

"Lady s motýly".
Pohádková princezna, která se nechává unášet sny a miluje přírodu. Svým způsobem je to víla, ale ona to tak nebere, prostě se nejlépe cítí na loukách a v lesích, kde tančí obklopená motýly. Nezná zlo, jelikož je obklopena pouze světlem.
.


Mějte se krásně,

1 komentář:

  1. Umění nemusí být vymazlené co do schopností nebo techniky, někdy i docela jednoduchá kresbička může mít příběh, atmosféru, kouzlo. Jako zrovna tahle :)

    OdpovědětVymazat