4. února 2015

Vyhlásenie víťaza a nové zadanie


Milí priatelia,
je tu ďalšia duelová streda a spolu s ňou vyhlásenie víťaza, ako aj zadanie pre nový duel.
M. posledné zadanie pojala podľa mňa veľmi zaujímavo. Vždy som minimálne tušila, ako je to s AK, no niektoré veci boli pre mňa skutočnou novinkou.
Avšak skôr by som vás pustila k prečítaniu tohto príspevku, vás, milí snílkovia moje sadistické ja ešte trochu potrápi.

Dnes som si uvedomila, že už dosť sme sa zamýšľali nad nesmrteľnosťou chrústa. Práve vďaka tomuto zisteniu som dospela k záveru, že by bolo na čase nechať priestor aj vášnivým tvorcom príbehov, ktorých dúfam, že táto téma zaujme.

Najnovšie zadanie:

- príspevok prozaického charakteru zaslaný do 17. 02. 2015, na tému "Ľudstvo vs Technika"
- dĺžku ani teraz nebudem obmedzovať, no stále si stojím za tým, že príspevok by nemal byť kratší ako nejaké drabble. Sme predsa Snílkovia s veľkým "S". No nie?


Tak a teraz už s dovolením prenechávam slovo m. a článku, ktorý si tento krát môžete prečítať na jej vlastnom blogu. Podotýkam však, že ešte stále platia rovnaké pravidlá ako keď som písala TENTO článok. Dnes len došlo k drobnej výnimke, keďže ani duel sa nekoná a m. sa tak skvelo rozpísala.
O čom sa môžete presvedčiť TU.

S pozdravom ostáva,

Dorka Jeseňská.

Žádné komentáře:

Okomentovat