11. února 2015

Photo - Paní zima

Vítr funí ve sněhové vánici do plachet, až se celá vzducholoď kymácí sem a tam, cestují křičí: "Paní zima je tu!"
Zdravím Snílci,
nebojte, sice jsem začala mírně apokalypticky, ale pohroma se nekoná. Vzducholoď se Snílky letí dál, i když by možná někteří zasloužili hodit přes palubu. Proč? Protože nějak zapomínají na Photo... A já to vážně nechápu. Můžete posílat cokoliv vás jen napadne, vždyť inspirace se toulá všude kolem, stačí se pouze zastavit a zachytit ten pravý okamžik. Nebo můžete vyfotit něco na téma "Paní Zima". Photo je tady pro vás!

Odhodlejte se a pošlete své fotografie na klubovém emailu klub.snilku@email.cz, téma i počet záleží pouze na vaší fantazii. Do předmětu pište Photo a k fotografii připojte název s popisem (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na blog).

,,Paní zima" od Snílka jménem Tea

Ráno po Štědrém dni, přes noc napadla trocha prvního sněhu.


Den před Silvestrem už nebyla jen trocha, na kopci se šlo se sestřičkou bobovat.




Máte nějaké nápady, jak oživit Photo? Tak sem s nimi. Photo je tu pro vás, Snílci, tak se nebojte mít připomínky. Trochu mi dochází nápady, jak udělat Photo zajímavějším, aby bylo pro vás atraktivní a vy jste do něho pravidelně posílali fotografie.
Mějte se krásně,
Zdeňka M.

1 komentář:

  1. Až jsem zapomněla na tyto fotky, které jsem posílala Děkuji :ú

    OdpovědětVymazat