18. srpna 2022

Creatio - Téma 24: Abstrakce

Tak, a máme tu další tematickou kresbu, drazí snílci. Tentokrát s pořadovým číslem 24.


Téma č. 24 – Abstrakce

Vaším úkolem dnes bude nakreslit nebo namalovat nějaké abstraktní dílo. Každý v bás si asi dovede představit, jak něco takového vypadá. Tento druh umění je nekonkrétní, neobjektové a nefigurativní. Laik by abstraktní obrazy asi nazval čmáranicemi. Ale vytvořit abstrakci, která by byla něčím zajímavá, asi není nic jednoduchého.  Ale proč to nezkusit, že? Pokud se ale rozhodnete, přece jen něco poslat na email klubu, nezapomeňte několika slovy napsat, co váš výtvor znamená nebo s jakými vašimi pocity koresponduje.

Za každý obrázek, který vytvoříte na mnou vymyšlené téma, získáte Bludišťáka. A to se vyplatí.

Pokud vás ale tenhle námět nezaujal, podívejte se do Seznamu starších témat. Třeba vás něco upoutá tam.

Pokud se vám témata nezamlouvají, můžete mi poslat něco mimo ně, i když za to Bludišťák není. Budu však také ráda.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty, co mám nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

Email klubu snílků je klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište Creatio. Pokud kreslíte dílo na nějaké mnou určené téma, přepište tam i téma. Do emailu pak prosím zmiňte i název toho tématu.

S přáním krásného zbytku týdne Raja Luthriela

 

Žádné komentáře:

Okomentovat