29. října 2020

Creatio - Přehled témat ke kreslení

Dobrý den, milí snílci. Nedávno jsem si naplánovala, že zveřejním článek se seznamem témat ke kreslení, který budu pravidelně doplňovat. Má to dvojí důvod. Zaprvé, já vždy budu vědět, jaké náměty jsem už vyhlásila, a nic se mi nebude opakovat. Zadruhé, vy vždycky budete mít inspiraci ke svému tvoření.

A jaká že ta témata jsou?

1. téma – Lesní království

2. téma – Přistání mimozemšťanů

3. téma – Mnoho tváří podzimu

4. téma – Elfové

5. téma – Vaše oblíbené zvíře

6. téma Nejkrásnější Vánoce 

7. téma Cesta do říše snů

8. téma – Karneval

9. téma – Upíři

10. téma – Moje vysněná dovolená

11. téma – Draci

12. téma – Mé vnitřní já

13. téma – Indiáni

14. téma – Živly

15. téma – Zátiší

16. téma – Andělé

17. téma – Moje vysněné auto

18. téma – Můj vysněný dům

19. téma – Ilustrujte báseň

20. téma – Květina

21. téma – Oblíbená knižní postava

22. téma – Motýl

23. téma – Oblíbený youtuber/zpěvák

24. téma – Abstrakce

25. téma – Houby

26. téma – Mořský svět 

27. téma – Ilustrujte váš oblíbený citát

28. téma – Nakreslete vaši oblíbenou pohádku

29. téma – Červená

30. téma – Oranžová

31. téma – Žlutá

32. téma – Zelená

33. téma – Modrá

34. téma – Fialová

35. téma – Růžová

36. téma – Hnědá 

37. téma Černá

38. téma Bílá

39. téma – Šedá

Jinak, znovu připomínám. Za každé vaše dílo na mnou vyhlášené téma, získáváte bludišťáka. A je jedno, jestli zvolíte to nejnovější, nebo nějaké starší. Na tom nezáleží.

Email klubu snílků je klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište Creatio. Pokud kreslíte dílo na nějaké mnou určené téma, přepište tam i téma. Do emailu pak prosím zmiňte i název toho tématu.

Pokud se vám témata nezamlouvají, můžete mi poslat něco mimo něj, i když za to Bludišťák není. Budu také ráda.

1 komentář: