12. října 2020

Téma týdne 83 - Kus oblečení

 K tématu Usínání nikdo příspěvek neposlal, ale Zdeňčina báseň se k němu krásně hodí.


Milí Snílci,

zase se mi nějak nedaří trefit do vkusu vašeho či vašich múz. Chtěla jsem tedy vymyslet nějaké téma, ke kterému byste se mohli vyjádřit snadno a bez velkého přemýšlení.
Zdali se mi to povedlo, posuďte sami.

Vzpomínáte na takové ty dotazníky, co se jednu dobu šířily po blozích? Kdybych byla, tak bych byla...

Zvíře, barva, roční období, to míváme rozmyšlené, nejeden z nás na to téma nejspíš psal i školní slohovku.

Ale víte, co jsem si říkala? Co byste kdo byl, kdybyste byl kus oblečení?

Já se sama nedovedu úplně rozhodnout. Buďto krojová košile, nebo sukně. Protože zhruba loni touhle dobou mě zase jednou popadlo odhodlání, že začnu nosit sukně... jenže tentokrát poprvé nepřešlo, takže jsem nadpoloviční většinu uplynulého roku strávila v různých sukních a velmi mě to bavilo. Natolik, že si teď jednu sukni zkouším ušít. Takže, abych se vrátila k tématu, ano, asi bych byla sukně. Dlouhá pod kolena, dole rozšířená, která se krásně točí, ale v poryvu větru z vás neudělá Marilyn Monroe.

Napadne-li vás jiná myšlenka, ve které bude nějaký kus oblečení hrát významnou roli, klidně se o něj podělte taky!



Na všechny nápady se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte!

Mějte se fajnově

Alissa

Žádné komentáře:

Okomentovat