22. října 2020

Creatio - Na téma Last Night of the Kings od Alissy

Dobrý den, milí snílci. Dnešní článek bude velice radostný. A víte proč? V emailu nám přistál po dlouhé době obrázek. To se stalo naposledy v květnu. Poslala nám ho Alissa a jsem za něj moc ráda.

Víte, kdysi dávno jsem tu měla soutěž o to, kdo nejlépe nakreslí své pocity či vjemy z písně Last night of the kings od kapely Van canto. Čekala jsem mnoho měsíců, než někdo něco stvoří a odešle. Marně. Nakonec jsem ji ale zrušila, protože jsem byla přesvědčená, že je to pro čtenáře příliš velké sousto. Pustila jsem to pak z hlavy.

O to větší bylo moje překvapení, když po půl roce po zrušení Alissa zaslala svou kresbu.

Ahoj Rajo,

tak jsem se konečně vyhecovala nakreslit, co mě napadlo k písni Last Night of the Kings :-). Je to na moje poměry rychlovka a původně jsem si to představovala trochu jinak (například v interiéru s antickými sloupy), ale nakonec to dopadlo takhle.

Měj se pěkně

Alissa


Pokud jste členy Klubu snílků, můžete i vy tvořit a posílat svá díla na email klubu klub.snilku@email.cz

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma "Elfové". Za poslání tematického obrázku můžete dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty na hudbu, kterou mám nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

Rovněž můžete posílat třeba nějaké opravdu podařené graffiti, pokud nějaké často míjíte na svých cestách. Nebo cokoliv jiného, co podle vás souvisí s výtvarnem a byla by škoda to neukázat světu.


Žádné komentáře:

Okomentovat