8. října 2020

Creatio - Dívka s kytarou (můj výtvor)

Dobrý den, milí snílci. Tentokrát to budeme mít trochu odpočinkové. Já i vy. Tento týden totiž zase zveřejním jeden ze svých obrázků. Jediná potíž je v tom, kde pořád brát nápady. Chtěla jsem vám nakreslit něco nového, jako obvykle. Jenomže poslední dobou jsem se vydala ze své inspirace. Proto jsem probrala zase své starší obrázky a hledala, který by byl vhodný pro tuto příležitost.

Našla jsem. A nejlepší na tom bylo, že jsem ho ani nemusela skenovat. V počítači už byl. V roce 2017 jsem ho dávala na svůj osobní blog. Na Klubu snílků ale asi ještě není, tak ho sem můžu také dát.

Tenkrát jsem o něm napsala:

Už dlouho jsem totiž chtěla nakreslit někoho, jak hraje na kytaru tak, aby to bylo anatomicky uvěřitelně a zároveň to vypadalo epicky i lyricky zároveň. Což by se i částečně povedlo. Akorát to obočí je divné. Ale proč by si ho nemohla oholit a blbě nalepit falešné? No?

Obrázek nebyl kreslen na žádné podložce, ale přímo na pracím stole, takže má takovou kobercovou strukturu.

Dneska bych k tomu přidala i to, že jsem si mohla dát záležet na pozadí za tou dívkou. Ne tam nechat bílou a ušmudlanou plochu. Aspoň nějakou podlahu nebo něco podobného. Ale stará díla by se asi neměla předělávat. Kdo ví? Možná stačí jen vědomí, že dnes by to už člověk udělal jinak a příště se podle toho zařídit...

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete i vy tvořit a posílat svá díla na email klubu klub.snilku@email.cz

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma "Mnoho tváří podzimu". Za poslání tématického obrázku můžete dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty na hudbu, kterou mám nakreslit. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

Rovněž můžete posílat třeba nějaké opravdu podařené graffiti, pokud nějaké často míjíte na svých cestách. Nebo cokoliv jiného, co podle vás souvisí s výtvarnem a byla by škoda to neukázat světu.

1 komentář: