3. května 2021

Téma týdne 100 - V rytmu

 K tématu Dech poslala příspěvek Vlasta.



Milí Snílci,

já vám ani nevím, jak se stalo, že píšu do titulku takové pěkné kulaté číslo... letí to, letí. Využiju tedy této příležitosti a připomenu vám, že jsem vždy přístupná připomínkám a návrhům, ať už v komentářích, na klubovém mailu nebo v mé vlastní poště. Představujete si Téma týdne jinak, lépe? Máte v hlavě námět, který by se mohl líbit? Chcete stvořit něco podivného, ale rádi byste k tomu měli nějakou záminku? Ozvěte se, určitě vymyslíme něco k všeobecné spokojenosti!

To by bylo tak všeobecně s neomezenou platností, a teď aktuálněji pro tento týden:

Tématem Hudba jsem před dvěma lety své správcovské působení začínala a poslední dobou mě zase šimrá kdesi v mozkových závitech. Ušní červi? Písně, které jsou vlastně tak nějak o vás? Oblíbený kousek ke zpěvu, tanci nebo hudební produkci? Možnosti jsou nepřeberné. Jenže já jsem mnohem víc tanečnice než zpěvačka a muzikantka, a tak se myšlenky začaly stáčet tímto směrem...

...a pak mě napadlo, že rytmů je mnohem víc než jen ten hudební.

Srdeční.

Cirkadiánní.

Básnický.


Jaká byla vaše první asociace?

Slyšíte rytmus?

Vyhovuje vám pravidelnost, nebo máte raději překvapení?


Na všechny nápady se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.


Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte!


Mějte se krásně

Alissa

2 komentáře:

  1. Tak ještě týden?
    (A nechám vám tu jen takovou rytmickou zajímavost... https://www.youtube.com/watch?v=U_1Qh4os4kk)

    OdpovědětVymazat
  2. Milí Snílci, moc se omlouvám, život se děje a dneska nezvládnu vypsat nové téma. K rytmu ale ještě žádný příspěvek nedorazil, tak vám tu nechám ještě nějakou zajímavost a dám vám další týden prostoru?

    https://www.youtube.com/watch?v=nBPrmUIypqU

    OdpovědětVymazat