24. května 2021

Téma týdne 101 - Nejlepší přítel

 K minulému tématu zatím nikdo nepřispěl.

Milí Snílci,

předem se ještě jednou omlouvám za svůj neplánovaný výpadek. Život se děje, spektrum malérů, které člověk může vymést, se uspokojivě rozšiřuje a tak vůbec.

A když je řeč o malérech, jakož i (snad konečně konečně) končící pandemii a sérii omezení, zeptám se zase jednou jednoduše.

Koho nebo co máte, třeba i v legraci nebo nadsázce, za nejlepšího přítele?

Procítěně, někoho, s kým se znáte roky, s kým si rozumíte, kdo vás drží nad vodou a třeba to dokáže i přes zprávy v chatu?

Jak se to sousloví tradičně chápe, čili jedince druhu Canis lupus familiaris? Přece jen, v jednu chvíli představoval propustku do zákazu vycházení a tak vůbec...

Knížku, příběh? Spolehlivý útěk do cizího světa?

Cokoli jiného, co vám pomáhá přestát těžkosti? Osobně by u mě vysoko v seznamu byla podložka na jógu!


Na všechny nápady se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz. Vítám prózu, básně, fotky, obrázky, ruční práce, písně, však už to znáte.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte! Odkaz na vaši tvorbu vložte, prosím, k nejnovějšímu Tématu týdne - zajistíte tím, že ho nepřehlédnu.


A pokud žádného náhodou nemáte... zkuste si ho najít. Všechno pak jde líp.
Mějte se krásně

Alissa


Post scriptum:
...ano, přiznávám, oslím můstkem bylo 101 dalmatinů. Spokojeni? :-D

3 komentáře:

  1. Asi je to zvláštní, ale možná ne tolik - můj nejlepší přítel je současně můj přítel (teď už snoubenec). :) Mám i dost jiných kamarádek a přátel, ale nikdo toho o mně neví tolik, nikdo mě nezná tak dobře a nepřijímá víc než právě ten můj Modrý. :)

    Měj se lépe, méně stresu! A wow, na 101 dalmatinů se musím podívat! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to zvláětní a je to krásný. Gratuluju :)

      Vymazat
  2. Tak ještě týden, jestli někoho nelíbne múza se zpožděním?

    OdpovědětVymazat