20. května 2021

Creatio - Vyhlášení výsledků soutěže "Poznej stavební sloh"

Dobrý den, milí snílci. Jak asi víte, Jak si asi mnozí z vás pamatujete, minulý měsíc jsem vyhlásila soutěž „Poznej stavební sloh“. Pojďme se tedy společně podívat na to, jak to dopadlo.

Věc se má následovně. Soutěže se zúčastnila pouze jedna snílkyně a tou je Vlasta. Správně poznala, že budova na níže uvedeném obrázku může znázorňovat buď antiku, nebo klasicismus. Tímto jí děkuji za účast a srdečně blahopřeji.  Za svou správnou odpověď získává jednoho Zlatého bludišťáka.

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete také tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz.

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma "Upíři". Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete také dostat Bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete též psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

S přáním hezkého zbytku týdne Raja Luthriela

 

2 komentáře:

  1. Ó já brambora, já na to tak dlouho myslela, až jsem zapomněla. A stejně bych hádala špatně :-D Gratuluju, Vlasto :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, bludišťák! :D Díky a hodně zdaru při dalším budování v Minecraftu!

    OdpovědětVymazat