26. listopadu 2020

Creatio - Kůň

Dobrý den, milí snílci. Jsem moc ráda, že mě napadlo téma, které konečně někoho zaujalo. Alissa nám totiž namalovala své nejoblíbenější zvíře.

A co nám napsala o svém obrázku?


Ahoj Rajo,

tak tentokrát ses mi s tématem trefila do správného času i nálady. Můj příspěvek je, pravda, lehce klišoidní a předvídatelný, ale co. Má láska ke koním to dotáhla až do půlnočních novin, takže proč ne do Creatia?

Už dlouho jsem, pravda, koně nekreslila a ztratila jsem grif, který vychází z toho, že každý dostupný papír pomalujete koňskými hlavami koukajícími doleva. Ale bylo to příjemné cvičení. (Ponaučení z této malby zní: První ani druhý tah fakt není krycí. A když se ti to nějak nezdá, neztrácej hlavu a plácej na sebe barvy pořád dál, ono to nějak dopadne.)

Měj se pěkně

Alissa

 


Mě osobně se Alissina malba líbí. Ba mě přímo uchvátila. Koník je jako živý. Doufám, že i ostatní snílci mi pošlou nějaké své dílo. Myslím, že si zlatého Bludišťáka opravdu zaslouží.

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete i tvořit a posílat svá díla na email klubu klub.snilku@email.cz.

Můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Nejnovější téma je „Moje nejoblíbenější zvíře“, ale můžete se podívat i do seznamu těch starších. Za poslání tematického obrázku dostanete Bludišťáka.

Pokud vás nic z toho nezaujalo, klidně kreslete něco dle vlastního výběru.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty na hudbu, kterou mám nakreslit. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

Žádné komentáře:

Okomentovat