19. listopadu 2020

Creatio - 5. téma: Vaše oblíbené zvíře

 Dobrý den, milí snílci. Měsíc se s měsícem sešel a je třeba vyhlásit nové Téma ke kreslení.

Téma pro kreslení č. 5 – Vaše oblíbené zvíře

Každá si pod pojmem „Oblíbené zvíře“ představí něco jiného. Někdo má rád třeba jen svého domácího mazlíčka a jiná zvířátka ho moc nezajímají. A jiný zase pociťuje sympatie k určitému druhu.  A nemusí to být jen kočky, psi, koně a morčátka. Mohou to být i vlci, hadi, sloni nebo labutě. Někdo své oblíbené zvíře touží mít doma. A někomu zase stačí, když ho mají jen na tričkách, závěsech, či jiných předmětech denní potřeby. A jak to máte vy? Copak mi nakreslíte?

Pokud vás tenhle námět nezaujal, podívejte se do Seznamu starších témat. Třeba vás něco zaujme.

Za každý obrázek, který vytvoříte na mnou určené téma, získáváte Bludišťáka. A to se vyplatí.

Pokud se vám témata nezamlouvají, můžete mi poslat něco mimo něj, i když za to Bludišťák není. Budu také ráda.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty na hudbu, kterou mám nakreslit. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

Rovněž můžete posílat třeba nějaké opravdu podařené graffiti, pokud nějaké často míjíte na svých cestách. Nebo cokoliv jiného, co podle vás souvisí s výtvarnem a byla by škoda to neukázat světu.

Email klubu snílků je klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište Creatio. Pokud kreslíte dílo na nějaké mnou určené téma, přepište tam i téma. Do emailu pak prosím zmiňte i název toho tématu.

2 komentáře: