25. května 2020

Téma týdne 69 - Sny mezi kapkami deště

K minulému tématu zatím nikdo nepřispěl.


Milí Snílci,

dneska jsem si vzpomněla, jak ráda mám déšť.
Samozřejmě čistě racionálně, aby nebylo sucho, byla voda, na zahradách a polích se urodilo. Ale taky úplně nesmyslně, jako dobrý čas na procházky a skvělou zvukovou kulisu ke psaní nebo usínání. (Ale z Youtube si ho zatím nepouštím, tam u mě vede praskající krb.)
No vážně, taková procházka v dešti... Kdo může, ten se ukryje, kdo nemůže, zpravidla energicky kráčí nejkratší možnou cestou s pohledem upřeným před sebe, aby nešlápl do louže. Vzduch je čistější, hluk města ztlumený. A já mám svět jen pro sebe. No, skoro.
(Chodec v dešti doporučuje - než vyrazíte, uvařte si konvici oblíbeného čaje a zabalte ji do utěrky, ať vám do návratu nevychladne.)

A šum deště na parapetu nebo bušení kapek do okenních tabulek? Jedinečná útulná atmosféra, nemyslíte?

Tenhle týden zastřeším tématem Sny mezi kapkami deště.
A týden následující jakbysmet. Čeká mě teď nadmíru zábavné a náročné období, takže tohle téma vyhlásím jako dvoutýdenní a to následující pravděpodobně taky. Snad mi to nebudete mít za zlé.

Na všechny nápady se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte! Odkaz na vaši tvorbu vložte, prosím, k nejnovějšímu Tématu týdne - zajistíte tím, že ho nepřehlédnu.

Mějte se skvěle!

Alissa

2 komentáře:

  1. Tak nevím, jestli z toho dám článek...
    Ale zrovna dneska jsem vydala článek s fotkami a je tam jedna podešťová pavučina.
    A úplně vidím, o čem sní pavouk, když tak na ty dešťové kapky kouká.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ta pavučina je skvělá! Díky :)

    OdpovědětVymazat