18. května 2020

Téma týdne 68 - Utíkám

K minulému tématu zatím nikdo nepřispěl.


Milí Snílci,

nebudu to tentokrát protahovat a rovnou nadhodím téma, které mi uvízlo v hlavě. Tím pro tento týden bude utíkám.

Jednoduché slovo, ale těch možností...
Od čeho?
Jak?
Kam?
Před kým?
A bude to stačit?

Útěk může být zásadní záchranná strategie i projev, inu, absence odvahy. Většina z nás někdy před něčím utíkala, někteří to děláme až podivně často, a já mám někdy pocit, že utíkání mi nakonec nese lepší výsledky než snaha postavit se věci čelem. Inu, život se někdy ubírá pozoruhodnými cestami. A občas jimi zdrhá.

Směle do toho. Nechť se útěk promítne do vašich úvah, básní, fotek, příběhů, obrazů... jen hudební ztvárnění to bude mít tentokrát těžké. Konkurencí mu bude písnička ze studentského muzikálu Zaslaná pošta, která mi ten nápad do hlavy nasadila.
Na všechny nápady se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte! Odkaz na vaši tvorbu vložte, prosím, k nejnovějšímu Tématu týdne - zajistíte tím, že ho nepřehlédnu.

Ať se vám daří!

Alissa

Žádné komentáře:

Okomentovat