3. listopadu 2019

Kontrola sedmdesátá pátá

Milí snílci,

Podzim je v plném proudu a uprostřed všeho toho barevného chaosu, pracování, dovolenkování v teplejších krajích, pršení, dlabání dýní, hrabání listí a kvákání kachen na našem rybníce (poetika bytí na venkově - taky máme v chajdě netopýra, jako dekorace na Halloweenské párty sklidil obzvlášť úspěch) se opět hlásím s Repetitiem.

V minulém díle se nám žádní hříšníci nevyskytli, tudíž možno začít nový list. Tak jak říkal můj profesor biologie z gymplu, s chutí toho, až se ucho utrhne, žeáno!

A jestlipak jste oslavili letos Halloween? Očekáváme záplavu Halloweenských příspěvků do Interestia!


S pozdraveM.

1) Alissa - V POŘÁDKU

2) Dave - V POŘÁDKU

3) Dragilia - V POŘÁDKU

4) Illienel - OPATRNĚ

Od června ni čárky, bude-li pak nějaký podzimní článeček?

5) Ivišek - V POŘÁDKU

Tak zas někdy!

2 komentáře:

  1. Napraveno, článeček vydán! Mám jich v zásobě několik, ale pro blížící se státnice a snahu stihnout odevzdat bakalářku do konce listopadu nestíhám článečky na blog přepisovat a zveřejňovat. Mám teď hlavu úplně jinde...ale po lednu to snad napravím. Doufám, moc se těším.

    OdpovědětVymazat
  2. Jako, pro jednou jsem alespoň nezapomněla, že nějaký Samhain je, ale veškerá oslava spočívala v zapálení svíčky poté, co jsem se via hospodské řeči o politice doploužila domů z práce

    OdpovědětVymazat