14. listopadu 2019

Creatio - Strom (Můj výtvor)

Dobrý den, milí snílci.
Mám pro vás dobrou zprávu. Na email mi Illienel poslala nějaké obrázky. To je dobře. Než bude čtvrtý čtvrtek v měsíci, který je určený na výtvory od snílků, ještě si promyslím, jestli to tu zveřejním vše najednou anebo si to pošetřím a dám to sem po jednom. Spíš tu druhou možnost. Kdy se mi naskytne zase nějaká příležitost? Jen jsem to musela napsat, abych dala najevo, že o tom vím. A teď k věci.


Dnes je druhý čtvrtek v měsíci a ten je zase určený pro různá moje díla, nápady a objevy.
Dnes jsem pro vás vybrala toto. Je to věc, kterou mám zveřejněnou i na blogu, ale je to už tak dávno, že už si to nikdo nepamatuje. A také je to jedna z mála mých kreseb, která se mi aspoň trochu líbí. Přinejmenším má zajímavou auru.
Vlastně velice ráda kreslím stromy. Mám potíže s rovnými čárami, ale větve mohou být křivé, jak chcete a přesto to bude vypadat, že je to správně.
Kreslila jsem to při písni The Islander od kapely Nightwish. Ale nejspíše jsem nekreslila tu hudbu. Hrálo mi to jenom jako taková kulisa. Ale asi mě ovlivnila. Nevím, nepamatuji si.
Tehdy jsem to nazvala "Strom v bažinách". Teď o dva a půl roku později, mi to nepřijde, jako bažina. je tam málo vodních rostlin. A zvláště ty hory vzadu jsou tam podezřelé. Z bažiny totiž většinou hory nevystupují. Ale už se v tom nebudu šťourat.


***

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete své výtvory zasílat na email klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište "Creatio",(pokud to bude do soutěže, tak "Creatio - soutěž") do e-mailu název a popis výtvoru a na konci se prosím podepiš, pokud se tvé blogové jméno nějak výrazně liší od toho e-mailového.
Do komentářů, ale i e-mailem můžete také psát i náměty na hudbu, kterou mám nakreslit já.

Rovněž můžete posílat třeba nějaké opravdu podařené graffiti, pokud nějaké často míjíte na svých cestách či nějakou mandalu, kterou jste vybarvili anebo i předkreslili. Nebo cokoliv jiného, co podle vás souvisí s výtvarnem a byla by škoda to neukázat světu.

1 komentář:

  1. Náhodou, to jsou Mrtvé močály jako z partesu!
    (...to má být pochvala, přísahám )

    OdpovědětVymazat